Cumu appressà un figghiu?

Quandu u psicologu ghjùnsimu in una donna è hà dumandatu una pregunta:

- Dime, da quandu avete bisognu à cresce a criatura?

"Quantu vechja hè questu?" Averighettu u psicologu.

- 2,5 anni.

- Eppuru erani 2.5 anni tarate solu.

Questa curta, ma storia instructiva trè casi ogni mamma. I nostri genitori di u nostru nascimentu hà sunnutu di fà facci a so caratteristiche personalità. E ora avemu, noi, simu parenti, anu riflittutu, cumu fà sceltu u zitellu maravigliu?

Ùn ci hè micca una regula unificata in educazione. In ogni nazione, a cultura, a comunità di clan è una sola famiglia, ci sò tradizzioni di a criazione, chì invariabilamenti sò copiati è trasmessi à a generazione. In autri vocabuli, l'educazione chì hè statu investita in noi cun voi hè a cunsiguenza di cumu ci eranu trageddi a nostra immubiliari è aviani. In ogni casu, e muderni muderni anu sempri sempri adupratu per e mane prugressivi di indirizzà u prublemu di l'educazione in un zitellu di una persunità forte è auturità. In questu questu, a quistione di cumu crià un zitellu corremente esamina una cura prudentina.

Cumu ùn scrive micca i zitelli?

Accuminciamu cu l'esempiu negativu. Sfortunatamente, tutte e generazioni di i genitori fècenu truvà parechji sbagli, pruvatu di creazione d'una nova generazione da u so propiu esempiu. Analite stu sbagliu per ùn avè mai esse imprudati.

Cumu pudete crià i zitelli:

  1. Ricurdativi - u to figliolu, hè una sola persona. Ùn cresce micca chì ellu sarà listessu chì voi, è ùn l'eseguite micca da ellu. Esempi bastani di manera chì i genitori chì ùn anu avutu chì i so piani di vita anu distruttu i destinazioni di i so figlioli.
  2. Ùn pigliate fatigue, resinzione è irritazione à u to figliolu. Per risultatu, pudete riesce una persunità depressa, insicurata è incontestabile in a vita.
  3. Ùn risate in i porsi di u so figliolu, è ùn averaghju micca tù stessu. Per sempre scurdate micca e frasi cum'è: "Se ti portate male, vi daraghju à quellu ziu". Chì un adulte pare pare ridículu per un zitellu hè una verità tragedia. Per ùn fà cresce una neurasthénica in a vostra casa, insegni à u to figliolu ùn deveri micca paura è sia à pattu di cummattiri porsi.
  4. Ùn impedite à u zitellu à fà ciò chì li piace. Chì sia un designer, un cercolu di un ghjovanu meccanicu, o qualcosa chì ùn si mette in cun idee chì u zitellu deve esse cum'è. Ùn vi scurdà chì hè una persona spartuta cù i so interessi, è ùn avete micca bielu per dittà i so termini per ellu.
  5. Ùn criticate. Se invece di sustenerà è di rinfurzà a creda in sè stessu, sarete in i zitelli per purtà a critica di u zitellu è u scontinttu, per via di risultati, risicate di risorse di una persunale grisa cù un cumplicità grandi di inferiorità.

In u tema "com'è micca necessariu" ci sò assai esempi. È megliu sè ùn vene micca mai più quellu esempi. Hè assai più impurtante in a prima volta di u sviluppu di u so zitellu per truvà una risposta à a quistione di cumu crià un zitellu senza puniziu è falla un veru persona?

Cumu educà una persona in un zitellu?

A furmazione di a pirsunalità di una persona hè un prucessu longu, pò esse influenzatu finu à chì una persona cumpone 23 anni. Tuttavia, u fundazione di tutta l'educazione hè stallata à quattru anni. Comu regula, tuttu ciò chì pudete riesce invià u so zitellu annantu à l'età di quattru, in u risultatu, si mette in a so vichjàia.

Per furnisce i vostri figlioli cù a salute psicologica, hà bisognu à cumplessu à i bazio di i zitelli per ghjucà cù l'adulti:

  1. Cù i criaturi annantu à l'annu à l'1,5, fate sughjettu di ghjocu (rattles, jucaletti, matrioti, ghjoculi cù una pala in u sughjettu).
  2. In u piriu di 1,5 a 3 anni, i rolu di ghjocu seranu più adattate (per fà u babbu di dorme, alimentate à a mamma, etc.).
  3. I zitelli da 3 anni di età anu accadutu bè cù un rolu di ghjocu di scola (ghjucanu à l'uspidale, shopping, andonu ghjente, etc.).

Un rollu impurtante in a preparazione curretta di i zitelli hè ghjucatu da a disciplina. Eccu avete da esse aiutatu da u sapè cumu crià un zitellu senza chjàmani:

È, finarmenti, u sicretu più impurtante, cumu rigalu crià un ziteddu - ogni ghjornu inspira a fede di u zitellu in elli. Hè bisognu di u vostru supportu ogni minuti di u viaghju di a so vita. Ricurdativi di e frasi: "Eiu criu in voi", "È sò fieru di voi", "Pudete", è poi, a sèntenu di i più amate è amati, u zitellu criscerà forte, cunfidenza è motivata.