Maistru cù l'ombra negra

U ghjornu di u ghjornu, in norme, hè cunfinatu è intracate, ma per a liberazione è di qualunque celebrazione ùn hè micca suitatu. Una cosa più intensa, salizzendu u culore è a prufundità di l'ochji, attentatu l'attinenza hè dumandata aqui. Una di l'opzioni populari, chì sò aduprati parechje stiddi di filmi è cummerciale di mostra, hè un makeup with black shadows. Ma ricordate chì un tali cumpurtamentu pò accentuate i boni di riccheti è di difetti di a peddi, perchè e maiò 40 di i femine è quelli chì hanu inzutu ("sacchetti") è fasgiate sottu à l'ochji ùn a micca cunsigliu.

Cumu applicà l'ombra negra?

Hè cunnisciutu chì micca solu di i prudutti cosichi, ma ancu i soli particulari sò i sicreti di l'appricazzioni curretta per ch'ellu mi parevanu efficace. E l'umbri negali ùn sò micca escepzione. Cunsiderate a manera di pintà l'ùacchi cù l'ombra negra:

  1. Prima di tuttu, prima di appiccicate u maquillaje, hè vulinendu fà una compressione fridda nantu à l'ochji per sguassà ancu una puffiness.
  2. Appuntamentu l'apparechju è u maquillaje.
  3. Oculene fosfatatu megliu nantu à una sfondate è ponu enfasi di i difetti di a pelle, cusì hè megliu aduprà una fundazione per un tonu più liggeru ca a pelle di a fàccia, è ancu un scuru camuflamentu (cunghjocale), se ci sò qualsiasi difetti. Per sferisce facilmente tutte, appieghe un lattice gruffu finitu di friable polvillo.
  4. Inoltre una gruta gruffata di pezu sottu a testa sottili si facenu facilità l'eliminazione di l'umidità sparpelle.
  5. À a pinnula superiore, l'ùmmira appiicanu cù un grossu rascianu, senza ombrezza. Allora usa un lume, più spessu, un tonu biancu, è a transizione chì hè trà dui culori ombra cù l'ombra biancu, ma di più sfundate.
  6. Nantu à a lampata liata, l'ombra negra si superpone una banda finita, solu nantu à a linea di crescita di i pinnidi.
  7. Un altra pinzata chì deve esse pigliata in casu hè chì l'ùmbula negra hè megliu presa matte , anu vistutu armuniosu, è facenu un bellu faciu assai faciule d'utile.

Maestra di ombre surghjenti passu à passu

A più famosa scola di vapeur d 'ombra negra hè "Smokey Aiz", ma solu ùn sò micca limitati à l'ombra negra. Ci hè un passaghju à passà à una di e varianti di u maquillaje in biancu è biancu, chì pò esse fattu per a sera è in situ situ.

Per principià, cum'è cù qualsiasi cumpunimentu, a faccia deve esse preparata, appricà una fundamentu, fundazione, pollu. Allora tuttu hè fattu in l'urdinariu:

  1. Opisenu u lighjate biancu in a paleta è applica in un pappagallo largu à a partenza muddica è fixa di a pinnita superiore.
  2. Diffireghjite a cuscillera di l'ochju cun un scuru latinu.
  3. Appricamu ombreici negra è prutezamente ombra.
  4. Scopre una freccia nica finita per a parata, cù cura, perchè chì a freccia ùn si passa l'angolo di l'ochju.
  5. Facemu l'attruppava i piobuffulati ccu lummi bianchi di a listessa scherma cum'è utilizata pè a pinnula superiore, cun una banda finita.
  6. Pusitemu mascara nantu à i cissuri.
  7. U cumpagnu hè prestu.

Hè nutate un altru prufittu di u so cumpurtamentu ombre surghjenti è biancu, chì hè quella chì vi permette di utilizà qualse sfumature di lipstick per i labbra.