Sunscreen

Comu si cunnosce, l'azzione di u sunlight cuntribuisce micca solu à un tassu attente è a saturazione di u corpu cù a vitamina D, ma dinò ancu ponu perisce a nostra salute. A maiò parte di tutti i raghji ultravioletti a nostra pelle chì soffre, sottu a influenza di e quali hè overdried, pigmenti spots, moles, erythemas, arrugas è ancu crescorsi canceru sò furmati nantu à questu. Cusì, unu di i mezi più impurtanti per i cura di a peddi, in particulari in a staghjunali, quandu u soli hè più attivu, hè un filtru solitu.

Comu sceglite a sunscreen?

A più vulnerevule à l'azzione di a luz di u sole hè a pelle di a fàccia, perchè u primu di tutte ciò chì deve furnisce a prutezzione. U filtru di soldu furnisce a prutezzione di a pelle da a radiazione UV dannusa, prumove a retenzioni di umidità in questu, impedisce l'anzignamentu è serve com'è una prevenzione di u cancro di a pelle . U pannelli muderni muderni ponu esse utilizati com'è una basa di make-up, chì hè piacevule è praticu.

A radiazioni UV, affettivu di a prublema di a pelle, hè divisa in dui tipi:

  1. Uva raghji - causanu l'anzianu di a pelle, sò sappiutu di distrughjini u collagen è elastin, penetrà in prufundità ancu a través di robba prima è vetru.
  2. Ragiuni UVB - causanu vermiglius, ardori è tumuri maligni, ùn pudemu micca pettu nantu à u vetru è u vistimentu.

U effettu di i raghji UVB si facevisi immedtamente dopu a essiri in u sole apertu cum'è redness, irritazione è crematori, è a radiazione UVA produce un effettu cumulativu, è un risultatu negativu pò esse vistutu quandu (pelle secca, punti di pigmentu, etc.).

Quandu sceglite un filtre di solversu, prima di tuttu, vi fate nantu à u livellu di u so putere protettive. In regula, hè indicatu nantu à l'embiu di u riservu per l'abbiatura SPF è u numiru. Quandu u più altu, u più u livellu di prutezzione. E donne bionda cù una pelliccia lustrosa, chì prumesse ráciamente in u sole, hè cunsigliu d'utilizà sunscreens cù u più altu prutezzione - SPF 40-50 (u filtru di solversu cù SPF 100 ùn hè micca). Quelli chì sò furzuti in u pelle, hè abbastanza per aplicarle di u filtru di solversu cù SPF 15-30.

In ogni modu, l'indici SPF mostra quantu a crema tutela solu da a radiazione UVB, è hè più diffìcilu d'evaluà a prutezzione di raghji UVA. Per questu, mette diverse di definizione sò usati cù a so notazione:

  1. IPD - u valore massimu hè di 90, è questu indica chì a pelle hè tutta da i ravii UVA da 90%.
  2. PPD - quì l'indicatore massimu hè 42, è questu significa chì a pelle penetra 42% scassa raduntali di stu tipu.
  3. PA - u gradu di prutezzione, chì hè spressione da i sinjali "+", "++" è "+++".

In casu à u soli hè assuciatu cù l'acqua, hè dispunibule à sceglie un mezzu cù un effettu ripulsivu di l'acqua. Quandu a pelle seca è flabby hè megliu d'utilizà un filtru soltule naturali cù extracte d'herbes e vitamini.

Hè vale di cunvalia chì qualsiasi filtre soli sò effettuu solu u primu dui ghjorni dopu l'applicazione. Per quessa, a mansa di crema duverà esse rinnuvata ogni dui ore, è quandu u bathing è suarrate hè ancu più cumuni.

Quale sunscreen hè megliu?

Pudete sceglie u megliu sunscreen, cunziddi lu funziunamentu di a pelle è u tempu spentu in u sole. In quantu à e marche di produtori, i seguenti compiani anu pruvatu à esse efficace è qualità di i pruduttori di u pruduttu: