I tendini di a moda primavera-estiu 2014

L'arrivu di a stagione calidez, di primavera è stasuni, chì hè cusì impurtata da u fashionista, hè vicinu. Hè u tempu di sapè chì cullizzioni di vestiti primavera-estiu 2014 dictau e tendenzi di a moda di a futura tempesta.

Fighjemu nantu à i tendini principali di a moda primavera-istante in 2014.

In quantu à u culore, in i culori di a moda primavera-settembre 2014, l'ombra pastel prevail. L'ombra principale, chì hà prumessu popolarità in novi colti, hè un culore blu arburatu. Puderà esse adupratu per ellu stessu o com'è un culore di basa per una varietà di cumminzioni di culore.

Ombra pianta-viole hè ancu in u piccu di pupularità. U culore sensuale saldà u sensu impeccable di stile. A cipolla in tile in sta stazzione possa un sombra più suttu, è spessu combina cù gradazioni scuri. U so color di sabbia in vestizione modesta l'estiu 2014 serà in particulare variata cù i so sfumaturi - di luce beige à rico marrone. Stu culore sempre hè statu famoso per a so nobile è l'eleganza.

U culore più universale in a robba di primavera-estivi 2014 hè grisgiu chjaru. Hè universale, praticu, appruvatu sempre è capaci di sustene qualsiasi altru culore.

Vestiti di moda

Ogni ragazza ùn pò micca fà senza u so vestitu in u so vestitariu. Una varietà di stili è tagliu aiutà à selezziunate u listessu vistitu chì sguardi a feminità è l'eleganza. Ciò vistimenti sò in moda in a primavera-estiu di u 2014?

Prima di tuttu, in i mudelli di i prudutti di vestiti, u cumportu hè sottu à u vestitivu. Stu spiaggiu spurtatu hè ideali per u clima. Inoltre, tali cortazione libera hè un pianu universale per qualsiasi figura - da i più alti di i grandi formi.

In u sicondu postu - stile di cucina. Questa tendenza hà digià vindicatu a so popularità in i tempi passati, in questu hè impiegatu in tuttu e cullezzione di moda.

Cunduce e trè trizzii in a moda di a donna inverndughjanu l'estiu 2014 tessuti trasluttu è lacciu. Tali vestiti eleganti ponu accammate tutte pettine.

È assai stampatistampi , prima di tutte e tezze verticali è horizontali, in quantu à e so cumminzioni. U legnu hè diventatu prima in una classica, è perda ùn perde micca a pusizione. Disegni astratta di vestiti, senza dubbiu, appellu à l'amatori per attruvarà l'attinzioni, o, alternativement - diverse inscriczioni. Per i modi più feminini è restrizzati, stampi cù motivi di u fiori di i fiori di ciuri, o mudelli antichi seranu aiutu.

U teatru in questa stagione hè in moda, in questa tecnica vene vistimenti, faldidi, è ancu i vestiti. L'articuli di pezzu sò fatti in parechje modi - da a tecnica di macrame, à a tela di tacchino.

Calzature Spring-Summer 2014

Chì sapori completanu l'apparenza perfetta? Prima di tuttu, i piu di scarpi anu vittatu. Allora l'eleghjillezza immortale è a feminità in l'onore di dubbitu sta stagione.

In second place - calzini cun tacchino spese è suli grossi. Malgradu à l'impudicità esterni, mudelli di mudelli sò senza dubbitu assai cusì cómodu.

Una altra tendenza di a staghjoni cálima hè u culore di doru di i scarpi. Tali calzarii sò assai appruvati in l'imagine di notte, o cù un vestitivu cun cóctelu .

Sò assai moda sò i scarpi cun u piu di u corru cuntrastanti relative à u culore básicu di u calzari. Questu hè senza dubbitu una opzione classica - sapori negra cù l'ottaculi bianchi, è eteri più atreventi.

In i scarpi d'estivi, u decoru di ghjuvelli è a forma insolitu di tacchi sò assai populari.

U stile primavera-estiu 2014 in i sapori serà ancu espresso da parechji calzari di vedere - da i scarpi in una platetta di vittime à i scarpi di cummattimenti cù i battelli cù un mudellu tessili.