Lunedì luni

A data, iniziuli privati, cuncetti è idee chì sò destinati à diventà veramente populari è pupulari sò micca listessi. Hè intornu à u veru, dirittu, animatu è amatu per u cunsumu pruduttu, chì, à u stessu tempu, ùn hè nudosca rilazioni à u mercatu di massa . A marca di lussu luni, basatu in Svezia, hè un esempiu di a storia locale assai cresce in una scala globale.

Moderna ghjovanu brand

Oghje u lugiziale di i soli ghjuvuli di u prezzu di u Lunedì pò esse vistutu in e strade di e cità busiest in u mondu, ma ùn tutti ùn sanu chì u principiu di a marca sueca in u 2000 era l'apertura di una magazzina di vestizione. Questa idea nascita in Oiryan Andersson è Adam Friberg. A apertura di a tenda di seconda era u bordu di Stoccolma. U ghjovanu pusonu un scopu di micca di fà soldi, ma per passà tempu cù l'amichi in cambiassi, scambià tariffi simbolii per a ropa. A tenda, chì era chjamata Weekend, hà prestu prestu prestu, è quandu u ghjocu era rimbursatu cù u designer Lasse, i schiuttelli dicenu di passà à u centru di a capitale. A nova buttiglia hè u principiu di un affari seria. Avà hà travagliatu nantu à scelta, è micca quandu Oyriyan o Adam anu avutu u tempu liberu, hà cunservatore permanenti è u novu cuntenutu in a forma di moda tradiziunali di jeansi chì eranu inghjinati cù e cose chì eranu in usu. Tenite una tenda è un novu nomu - Weekday.

Ma nantu à sta squadra di talentu ùn mancò. In u 2004, u Suvietà hà attaccatu da a decisione rivoluzionaire - in i cuntadini Weekday appearedu l'ochisate parechji casuale di jeans. Eranu strittu, i culori di denim micca borra è èranu carattarizati da un costu assai bellu.

Ùn hè surprisante chì in dui settimani i stale eranu vacanti. Evidutamenti, i ghjovani apprezzate i sforzi di a marca Cheap Monday, chì l'offrenu un stilu novu novu novu. E successu amori inspirati per creà l'affari Weekday Brands, chì Oiryan è Sanna Alddaks assumini u disignu, Friberg - per u prucessu di produzzione, è Lasse - per l'strategia ecunomica. U marketing è gràficu sò stati cumminciati à Carl Grandin è Björn Atldaks. In u 2005, u ghjovanu suvecenu anu vistu vistitu da a criatura di debut. In u 2008, Cheap Monday Jeans divintò parti di u mercatu di scandinavi H & M. Da quellu tempu, jeans stylish quality, t-shirts originale cù stampi , sommeli di demi-tempus è d'istati, capo è camicli dussi di u luni s'hè addivintatu dispunibule per fashionisti è donne di moda in tutta u mondu.

Moderna i sposa informale

U logò di l'astridu di u luni di ricunniscenza, rummandendu u craniu, pò esse vistutu nantu à a ropa prisentata in parechji centri cummerciale. In u 2009, a pusizioni di disegni hè stata presa da Anne-Sophie Buck. Cum'è un veru fanàticu di u veru estiu Sueco, hà supplementatu a furmazione di i ghjovani chì ùn sò solu cù novi mudelli di jeans, ma ancu cù t-shirts, vestiti, cardigans, capelli è capelli. Anne-Sophie dà preferenza à i culori grizziani, uriggini negra è bianchi è beige. A robba realizata in questa gamma hè pratica, conservendu u culore di u culore.

Ùn pudemu micca dì chì e vestiti di u luni di uttini sò esclusivi è unichi, ma a filosofia di a marca hè chì l'individu deve creà l'individuu è a cumpagnia di a marca hè di furnisce cù e cose.