U castellu di Yverdon-les-Bains


Yverdon-les-Bains hè un spa termale famoso. A cità si stendi nantu à a spiaggia di u Lago Neuchâtel, è i posti più visitati sò platti di sabbia, spiagge termali è spas, una catedrale chì si trova in a piazza centrale è u castellu medievale di Yverdon-les-Bains.

Più più nantu à u castellu

Per prutege a cità da l'inghjuttimi esterni in Suisse in u 1260 incù l'iniziativa di u duca di Pierre II, u casteddu di Yverdon-les-Bains hè stata custruita, chì hà ancu servitu cum'è residenza di u duca. U casteddu di Yverdon-les-Bains hà una forma di quadru regulare, è i so rotonda sò stati ammustrati cù quattru duminii. Dopu à a fine di u XVIII secolo, u casteddu di Yverdon-les-Bains pertene à a Repubblica Helvètica creata da Napoleon. Da u principiu di u 19u seculu finu à u 1974, u Pestalozzi di l'Istitutu di l'Educazione allughjò u casteddu.

In u casteddu di Yverdon-les-Bains, dui musei sò aperti à i visitatori: u museu Yverdon, fundatu in u 1830 è dedicatu à a storia è u sviluppu di a cità da i tempi preistorichi à u presente è u museu di a moda, chì aghjunghje una coletta di scarpi è di robba, da u XVIII sèculu à u presente .

Cumu ghjunghje?

  1. Da Ginevra in trenu, chì abbanduneghja 2 volte per ora. U viaghju dura una ora è ci hè 15 CHF.
  2. Da Zurich in train, partendu ogni ora. U prezzu di u viaghju hè di 30 CHF, u viaghju dura à 2 ore.

Pudete truvà à u castellu di Yverdon-les-Bains da bus Bel-Air, l'ingressu à u casteddu hè pagatu è hè 12 CHF.