Museum of Communications


U museu di a comunicazione in Berna hè cunzidiratu unu di i più grandi musei interattivi in ​​Europa. In questa cola, esete exhibiti sò manifestati, chì dimustranu cumu a cumunicazione umana ha sviluppatu nantu à l'anni. È questu ùn ci prumove micca solu a cumunicazione verbalica è micca verbalica, ma ancu di u sviluppu di u postu, i media, telecomunicazione è, sicuru, l'Internet.

U museu hè stata fundata in u 1907 in Svizzera , anche l'esibiti accuminzavanu à cullettà in u 1893. In u principiu, a cullizzioni si dedicava à u travagliu di i servizii postale è trasportu. U museu exhibissi l'uniforme di i postmene di diversi anni è i franchi. In 40 anni, a cullezzione fù rimbursatu cù l'equipaturi radio, telegrafichi è telefoni, televisiò è i primi computers.

Ciò chì vede?

Avà u museu hè trè piacenti:

U pavellone "cusì vicinu è cusì luntanu" exhibe esposi, à traversu l'infurmazioni scambiati. Ci hè parechje simulare interactivi quì, chì manifesta bè chì i modelli di i telefoni sette vanu. Pudete ancu participà à un dialogu di gestu o ricurdate di manera di scrivite carte da mane è fate stampate.

A mostra "U munnu di timbi" hà cullatu quasi un mità di milioni di stampati interessanti è rari da u mondu. I vostri guidati di Turbaghji vi diciarà chì quandu u primu stampavu fu stampatu, è chì designer per a so vita hà creatu 11 milioni stampati. Anu ancu esse riunitu i dispusitivi cù quale creaste e stampatura è parechji anni fà. Assicuratevi di visità l 'art studio H.R. Ricker, chì hà cullaghjatu specimen increa di l'arti mail modernu. Quì pudete assicurà un stampu stampatu, chì serà stampatu in un disignu exclusivu.

U più grande pabellone di u Museu di a Comunicazione in Berna , cù una area di 600 m 2 , hè dedicatu à a storia di u sviluppu di e tecnulugia di computer è digitale. U specimenu più anticu di a cullezione hè solu 50 anni. E questu hè doppio soru! Incredibiliamenti, in cincu anni l'ordinateur anu longu u viaghju - da màghjetti brisurevuli nuvole à i mudelli ultimi fini. L'urdinatore è i telefunini ghjucanu un rolu impurtante in a vita di l'omu mudernu, per quessa a principale di u museu hè dedicata per elli.

In u territoriu di u Museum of Communications ci hè un sanatoriu in quale a ghjente chì anu soffrinu di l'addiction d'informazioni pò ricevvi l'aiutu necessariu. Ma ancu s'ellu ùn appiecà à stu listessu tempu, destinate tempu à visità u museu, perchè hè u locu duvere duverebbe andà à Bern , ancu s'ellu avete solu un ghjornu per vede i posti.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u museu di a comunicazione da u tranche n ° 6, 7 è 8 da l'estazione di Bern-Bahnfof à l'Helvetiaplatz.