Proporzjonijiet ideali di u corpu femminili

In ogni tempu artisti è sculturi glurificonu a bellezza di u corpu femminile, è e donne cercanu l'proporzioni ideali di a so figura. Ma quì hè quì chì cunsece com'è un ideale - Venus Milosky, Danae o un di i mudelli di attuali, Kate Moss, per esempiu? Avemu vistu quale hè una figura ideale per esse in l'opinione di l'omi, è a medicina si pensa nantu à i proporzioni ideali di u corpu femminile.

A figura femminile ideale: l'opinione di l'omi

Perchè e cuddani vole fà i paràmetri di a so figura ideale? Di sicuru, per fà e omi! Ma cumu piace a furtuna mità di l'umanità tutta a 90-60-90 cunnisciuta? Ci hè chì a figura di una ragazza ùn hà micca bisognu di cunnessione di sti parametri. Parechji omu chjamanu l'figura ideale di e raggiuni cù 46 statura di ropa. Dunque, a cume principal hè di observà e proporzioni. Un omu invariablemente attrae e donne cun una cintura finita è anziane larghepuli nucliarii, u pruprietariu di u tipu di «hourglass». Hè per quessa chì in u XIX seculu sò stati corsetini tantu famosos, perchè ancu permettenu "pyshechkam" per fà a vostra cintura finita.

Cume à spiegà a debilitanza maschili a stu tipu di figura? Quite semplice - u "hourglass" hè cunsideratu simetricu, è a simetria in u cervu maschili hè assuciata cù a pussibilità di ottene una fedda sana. Inoltre, stu tipu di figura informa una cantina suficiente di l'estrogenu (una hormona femminile), chì cuntribuiscenu à a furmazione di "dipositu" di fattura fatta - in i cadenti è u pettu, in lettu di a cintura. Ci hè dinò à u subconscious male di a praticità di a donna per u gravidenza. Eppo, una cintura finta tistimunziunna chì a donna ùn hà micca di nascita, ma chì assai donne dopu a nascita ritornu à a so forma di prima. È guardendu à una donna, ùn esse mai dicu chì hà zitelli.

Ma ùn culpèvule à l'omi per legibile eccessivu - sò pronti per esse chjappu da e ragazze cun un tipu di figura distinta. Hè veru, basta chì u charmer hà da pussibuli ghjorni longi. Per i pezzi curtimi in l'omi sò assuciati cù a zitiddina, è per quessa ùn ùn penseu micca e donne cum'è partinarii sessuale.

Proporzjonijiet ideali di u corpu femminile: medicina

L'ideale masculinu di a figura femminile, purtata à u puntu d'assurdu, hè a bonica Barbie, ma si era un creazione da un adultu, i so proporzioni seria 95-34-85. Eccu a migliurà anatomi. Hè chjaru chì i medichi aderanu à altri cuncetti di bellezza femina. Chì credi ch'elli avete a essiri lu tulu ideale di u corpu?

E à tuttu diffirenti! Allora, per una donna di un grande tipu d'aghjuntu di 166-167 cm in altitudine, una cintura cun un voluminu di 70-76 cm hè cunsideratu correctu, è una banda hè di 95-106 cm. In questu casu, a circunferenza di u pettu ùn deve più di a mità di u crescita per 8-10 cm, è u bustu deve esse più grande di questa figura per 8-10 cm. A larga di i peri hè cunsiderata cum'è normalia si supera ½ di a crescita per 2-4 cm.

Sì una donna hà un bonu tipu d'aghjuntu, i so parametri sò deve esse cum'è:

Sì a donna hà un anu di u largu mediu, quellu chì a dimensione hè devessu:

Inoltri, i scientifichi moderni sò stati cun una formula da quale pudete calculà a prucessione di a figura. Per fà questu, a circunferenza di u malvone (sottu u fold gluteal) hè divisu da a summa di e circunferenzi di u distinu, l'ombre è u collu. Se u coefficient obtatu in a varieghja di 0.54-0.62, a vostra figura hè proporzionala.

E ragghi, cù una proporzioni perfetta, ponu restu tranquillamente nantu à i lochi, omi cum'è eddi è cusì. Ma chì fà per quelli ddi donne chì a figura ùn hè micca ideale? Ùn avete messu in modu avà - qualchissia pò esse corrigie cù l'aiutu di dieti è esercizii fìsici, è u restu hè facilmente riabilitatu da a ropa è i scarpi appacimente selezziunati.