Ciò chì deve esse una donna vera?

A quistione di quale era una donna reale, in u nostru tempu hà assai tonalità. Parechje sò sicuru chì una donna muderna hè un pienu di cummerciale, una puttane propriu sicuru o vice versa, una donna sottumetta. In questa nimu di sti stessi estereotipi ùn ci hè quellu chì scrivite veramente a qualità di una donna reale.

Una donna vera - chì hè chì piace?

Se parlemu di una donna reale, ùn pudemu aiutà à ricurdà chì duie cumpunenti mpurtanti cumprenenu un rolu impurtante: l'aspettu è u caratteru, i modi. Pigliate una dimensioni simplificata è ancu di più aspettu multiplicate aspettu. Ciò chì piace una donna vera?

  1. A donna hè elegante, bè. Ùn hè micca mai prisuttu in publicu in vestiti vulgari, cù un pummo dolci, senza manicure o maquillaje.
  2. Una donna vera, anche si ferma cuntrullata in i mezi, hà almenu un vestitu bonu è un paru di boni calzari.
  3. Una donna vera cunfurmassi cù a moda, ma à u listessu tempu femminili è eleganti. Ùn si pò micca visibile in ragged jeans o una ghiacciata enormi, anche si hè à a cima di pupularità: ùn traccia micca u so stile.
  4. Una donna vera ùn usa micca di cumpagnia brillanti durante u ghjornu, ma ùn mancu cammina senza mancu. Tutti in moderazione!
  5. Una donna vera rintra a so pelle, capelli, ungii è figura stasera maravigliosa, è finu à quandu sorgiunate risorse, cercanu immediatamenti un modu di resolviri.
  6. Una donna vera ùn hè micca vulgari - anche si trova in un vestitivu sessuale, ùn pò micca micca troppu francu o vulgari.
  7. Una parte obligata di l'imaghjini di una donna hè un spirituale veru. Ùn scacciate micca nantu à l'oliu, utilizate u prufumu originale.

U signu più impurtante di una donna reale hè a so feminità. Idda avissi adupratu beni pruduttivi, attrattivi è valenti ancu quandu ella va à a tenda più vicinu per u pane.

Ciò chì deve una donna reale fate di fà?

Eccu un listinu menu minimu, ma ùn sarà più difficiuli di esecutà. Se risolvi i prublemi cù l'apparenza hè simplice simplice, u pigghia un bellu tempo per acquistà cumpetenze. Allura, chì deve esse una donna verita è sia di fà?

  1. Una donna hà da pudè selezziunà a robba, sentate u culore.
  2. A donna hà da pudè esse a mantene una conversazione per ogni tema.
  3. Una donna hà da esse culturalmente sviluppata, capisce a musica, literatura, arte.
  4. Una donna hà da pudè cocilu - in tuttu, un ghjornu un duverà diventà una mamma è prendrà i zitelli cù a dieta dritta.
  5. Una donna hà da pudè esse silenziu, quandu necessariu è senza scandals find a compromise in una situazione cuntzegnu.
  6. A donna ùn avissi avutu i so interessi, a passione è a passione, è micca micca di l'interessi di l'altri.
  7. A donna hà da pudè causà admirazione - anche a cunniscenza, ancu apparizione, o megliu - tutti dui.
  8. A donna pò usà a so cunsulazioni com'è forza, sopramente quandu vene à l'omi.

Hè capacità daveru, qualsiasi rapprisintanti di u sessu fieri pò esse considerati per esse fimminini.

Cumu si face una donna vera?

In u cumpurtamentu di sta donna hà regnatu boni modi è etichetti. Ci hè parechje regule:

  1. A donna hà vistu u discursu - parra solu à u locu è u casu.
  2. U discursu di a donna hè pulita di l'abusu è l'espressioni slang.
  3. A donna hè sempri riservata, è ancu in i manifestazioni è i partiti ùn ùn perde micca a so fàccia.
  4. Una donna sempre cunnosca tuttu in moderazione!
  5. A donna ùn chiancia è ùn ghjurà. Puderete, u boicottu, è ùn parlarè micca finu à ch'ella hè duvuta un cumprumissu.
  6. A donna pò permittiti capricci, ma ella sempre faci cù moderazione è ùn hè mai cambiata per u cumpurtamentu cum'è un zitellu.

Ùn ci hè micca una verità cumuni chì una donna veru hà da fà. A cosa principal hè di permanenza femine, attraente è charming!