Amu mutuale

In a vita di ogni persona hè una furmula di felicità. Per qualchissia, hè in una carriera, altri sò felici cù un testamentu di e so capelli, altri ùn pensanu micca senza ricchezza. Ma hè difficiuli di pattigghiate qualcosa à u sensu chì u venutu à u mutu u vinu. Si ritrova pocu praticà, è quelli chì si puderanu capì à stu sensu pò esse cunzidiratu. Ma chì faraghju per quelli chì ùn sò micca furtunati di scuntate a so secunna mità? In particulare per quelli chì dubbienunu s'ellu ci hè u mutuu amuri in u mondu è este articulu hè statu creatu.

Ci hè un amore mutu?

Molte spessu chì ùn ci hè nè amuri, dì quelli chì anu credenu di stu sensu apparente luminosu. Dopu tuttu, si sclusa solu a felicità, quellu chì amava, ma ùn eranu micca amati, anu avutu a sperienza una tragedia verita in a so vita. Ùn ci hè nunda à u pitittu chì l'inaccessibilità di una persona estimata. Per d 'altra banda, in a società moderna, un cuncettu cum'è veru amuntutu l'amuri hè diventatu menu pocu cumuni. I matrimoniu principianu di cunsiste di prestazioni, per soldi è di una pusizioni alta, è ancu ghjè accettatu à dì "in a mosca". L'Amore cum'è un sentimentu d'intruduce quasi cessatu di accade in a so forma pura. Ma esistiu ancora. È per risponde à a quistione di cumu per ottene l'amore rettu, hè impurtante piglià dui passi impurtanti: per amparà cumu amu per tutte e vostre cumplicati è difetti, è falesa di l'sbagghi cumuni chì tutti e segundate sughjetti di relazioni armonii.

Cumu attruverà u rispettu mutuale?

Quasi tutti quelli chì dicìanu: "Mi vulemu l'amicu cumuni" ùn ùn dà un rapportu chì hè urigginatu da a prufundità di l'anima. Cumu pudete trattà cun critique è esperià chì alcuna parte ti serà amatu ùn importa micca?

  1. Hè per quessa chì u primu chì hà bisognu à principià hè d'amà ti stessu, u vostru corpu è i vostri caratteri di caratteristiche. Capisci per sè stessu chì sò unicu è unrepeatable. Qualchissia pò amassi nantu à u to sorrisu, ma sempre avete tentativu. Qualchissia vi pare com'è u vostru corpu, è l'aghjunghje cù i capigliati è a ropa unfashionable. Scacciate e maniche di i complexi, è vedi chì quasi tutti sò creati per l'amore.
  2. A dichjarazione chì l'amore hè solu mutualità ùn hè micca sempre veru. E certi volte, per contru à u sensu cumunu, per scuntate u sensu riccu, unu primu hà da prima amparà à amà, senza aspittà nunda in ritorno. L'amuri hè casi sempre una vittima. Ma in cuncepzioni, hè impurtante per esse riesciuti, pardunate, tolerate è aspittà.
  3. S'è no duvemu pudè assicurà à a casa è aspittà d'affa sicuru d'avè u venutu à noi, pudemu campà per una vigliacchiana senza una relazione. Vulete esse amatu? Allora ùn hà micca ammucciate in casa sottu un rugby cù una casella di bombons è una storia d'amuri. Venite à u lume. Fate u mondu di a so bellezza è a personalità. È prontu ci sarà qualchissia chì vi vede è apprezzà tutte sse cose.
  4. Truvate un omu amatu chì hè vicinu per ellu, ùn mancu in ogni casu attaccanu à u collu è ùn dumandate l'admission tutti i segundu in amore. Cusì, a quistione di sapè s'ellu ùn hè mai risoltu. Diventa un amatu, sustegnu è sustegnu. Sacrifice per u sake è à u tempu, da i so azzioni, tù stessu serà capisci quantu ellu hè caru. Ma ùn scurdate micca chì u vostru ricunniscenza cuntinua in amore, sms-ki è tentativi parleri di e rilazione ùn si puderebene allevà un patru di voi.
  5. Ricurdativi chì un omu amatu hè u dirittu à a libertà. L'acelli ùn scappanu micca di a cage aperta. Cusì ùn mantene micca a persona chì hè dettu, è se veru amarà veramente, ma micca solu tornarà, ma ancu decide chì ùn deve micca.

Amuri, sicuru, ci vole à esse mutualità. Ma si avete a brusgià è si ncontranu una persona chì ùn hà micca bisognu di risponde à i vostri sentimenti, utilizate stu casu com'è un esempiu per u travagliu di i sbagli. Ùn avete a rabbia cun quelli chì ùn sò micca interdependenti cun voi, cunfurmate è quì qualchissia hà necessariu dì riguardu a parolla d'amore chì aspetta longa.