Posizzioni inescuali di fetu

A pusizione di u fetu hè u stabilimentu stabile di u zitellu in l'utru, in u quale sarà natu à a luce. Hè carattarizatu da a ratio di l'assi di u fetu à l'assi di l'utru. In questu casu, l'assi di u fetu hè una strada imaginaria chì curre da a volta di u collu à u puntanariu nantu à u spinu di u zitellu.

Chì significarà - a pusizione di u fetus hè inestabile?

A pusizione inestabile di u fetu si pò dì chì, dopu à 30 à 32 simpati di gestation, u zitellu hè colessu à u capu versu u cervicu , è a so spusata ùn si trova micca claramente lonzitudinalmente, ma hè una pocu inclinata.

Parrannu di a pusizione inestabile di u fetu, per esempiu, à 20 settimani, ùn pò micca sensu. Dopu tuttu, in questa ora di u gravidenza u zitellu hè vicinu di bastanti spazi libari, perch'ellu sempre cambiata a pusizione di u so corpu. A mubilità speciale hè diversu per i zitelli chì ei avianu avianu polyhydramnios è, in cunseguenza, crescita di l'utru.

A situazione inestabile di u fetus, per regula, hè determinatu durante l'ultrasound. Spessu, à a cunclusioni di eccoscografia scanata in u 2u trimesteru di gravidenza, u duttore indicanu a pusizzioni inestabile di u fetus, chì prublema in a prublema per i futuri mariani di ciò chì significava. Stu fenomenu ùn hè micca una patologija annantu à e date dati è ùn hè micca necessariu indicà à a cunclusione.

Situazione insosurabile di u fetuu - chì fà?

Si sta pusizione di u fetu si osserva à a 32 settimana, puderia esse riesciuta chì u zitellu fermeranu in a pusizioni "oblicu", o si stabiliscenu in l'utru, chì guverta a necessità di una cesarianu. In tali situazioni, i ginekologi cunsulanu à e donne per fà eserciziu specialu, perchè a pusizioni inestabile di u zitellu hè cambiatu in u dirittu.

Hè megliu di fà esercizii in pusizioni propensi. Prima hè bisognu à girà per 10 minuti in un locu, è da turnà in giandere di l'altra parte. L'esercitu deve esse ripetitu 2-3 volte. Ùn hè bisognu di rializà esercizi in a presenza di distanza di a placenta , cicatrizazione in l'utru, difetti di corpus affranchis in u fetu. Quandu u zitellu adopra a pusizioni dritta, per salvezza di cambià a so postura, una donna hè ricumandata per un portatu.

I ragiò di piglià una pusizioni pelvic o oblicu transversu da u zitellu sò assai diverse. Di solitu, hè impussibule stabilisce u predefinitu u factor chì influìu l'occupazione di a pusizione incorrecta. A patologia ostetrica simili hè più cumuni in e donne:

Se u zitellu ùn occupanu a posizione "classica" in l'utru durante u partitu, a parolla è a donna sottumessa una cesarean prima di e lotta, perchè in u ghjornu, in questa presentazione, u risicu di u fetu è u cordone umbilicale da l'utru, acqua, altri casi maiuronii, chì ponu conduce à a morte di u zitellu è a mamma è u zitellu.