False eyelashes, cumu utilizà?

E chì solu e donne ùn vanu à dà u so aspettu di sprizza è charm. E vultà cun modi per applià i cosmichi, è cresce i pissure. E qualchissia, scantannusi di un prucessu complicatu per aduprà, preferite i pissimi falze. Eccu cumu l'utilizate bè cumu, è cumu per sceglie e pestaci fezziali, è ne desmattarè.

Comu sceglie i pissimi falze?

  1. Avà, hè una grande varietà di cinghjali falba. Cusì, prima hè bisognu di decisu nantu à l'stile è a forma di u cilia. Sì avete un grande funziunale, e pezze falzone pò fà u vostru pupu di sta faca, inanimate. Per quessa, hè megliu utilizà chì i pissimi falsificati ùn sò micca solidi, ma travagliu.
  2. Hè impurtante di sceglie u colore giustu per i pissimi falze. Per fà facìanu naturali quantu pussibuli, u culore di u cilia deve esse di più oscure da u so propiu per un tonu. Ma pudete dinò ancu di u tempu in quale vulete usà. Allura per l'usi di ghjornu utilisca i cinghjali marroni scuro, ma per una sera, hè megliu di piglià i pinnure in biancu.
  3. In quantu à a lunghizza, poi bisognu di prucederà da questu effetti chì vulete mette. Se a natura hè necessariu, aduprate a durata di u cilassi supirficiata sia in armunia cù a durata di u cilia. Se ci hè un desideriu di fà una cinematica deliberatamente cinematogica, pudete piglià ghjosu, longu è ancu parechji culore.
  4. Vale di vardà a cura di u materiale da quali pinnate falanu sò fatti. Di sicuru, ùn solu micca i capelli naturali hè utilizzatu per a so fabricazione, ma ancu i materiali sintetici. Cù i pinnidi di l'ultimi avete bisognu à esse più prudente, postu chì sintete quandu avete infieratu in l'ochju pò causà irritazione. A maiò parte di tutti i pissenati sò fatti di filamenti di serra o furzola di viscose, in particulari si sò fatta artighjanali. I maestri ritenziamu chì cù cura adattata (senza mancanza cù mascara è qualunque trattamentu) cusì cilia pò durà parechje tempo - à 30 utilisazione.

Cumu usu di pissimi falza?

Prima di cunsiderà cumu utilizà e pesta nissante, avete bisognu chì tuttu ciò chì avete bisognu di sta prucedura hè chjesa. Cusì, ancu di e so pezzi falze stessi, cola particulari, un bastone di legnu finitu (pudete piglià un pappellettu), pinzelle è, preferibbilamenti, curlers per curling eyelashes.

  1. Lavemu averemu, pruvate à i pissimi falze, se ci vole à taglià.
  2. Lubricate a basa di cissus artifice cun cola particulari è lasciate secremente. Se ci hè un desirma di purtari cilia per un pezzu di tempu o sì teme di irritazione, poveru prestu attenzioni particulari à l'scelta di cola per i pissimi fegli, ùn hè megliu micca di salvà a qualità.
  3. À l'usu di pinza, appiecà cilia à a pinnula superiore, accuminciannu di u cuscu di l'ochju. Apretu pianu a cilia cun un bastone di legno. Pardini à u listessu tempu un'antra liggeru puntu cù i vostri ditte. Hè impurtante micca di cunfundà i pichevuli per l'ochji diritta è di l'abbandunati. Cola di cingalesi più vicinu per u vostru propiu.
  4. Avà cù l'imbottiture curling, prutegge a piume di i so cingani di soia cù i soprapposti. Fattu, pudete principià aduprà.

Cumu utilizà e pesta nizziu cù fasgioli?

Esevuli falsi cù travagliati necessanu un accortadoru speciale, è per quessa, cumu si lascià, anu sdassicatu.

  1. Invece di cigliate di cigliu cù e staghjoni, avete bisognu à lavare per degrearse à a pelle di e parolle, ancu avè bisognu à applià a cola à u fondu di u fece è permettenu a secca. Ma inveci a diferenza.
  2. U raccardelle di cigliali sò intrecciati entre i cilassi naturali - cusì sanu stanu naturali. Prisenta u gruppu di cilia à a pula con pepite.
  3. Dopu aggiuccamu i pissure, avete bisognu à pruduce l'ochji per fà u postu di scogghi i palti impercibili.