Mascara di arcilla contr'à l'acne

L'argilla di cosmetica hè un agente multifunzionale. Cù avè, pudete metterà migliurà l'apparenza di a pelle è di u capeddu, curate dermatite è firmà a perdita. Una maiurezza di arcuni è acne aiuta. Chì i caulinei per contru l'acne hè megliu - biancu, verde, blu? Intendemu di scummigghiari.

Mascara per facciata fatta di arcilla - u migliore solu per l'acne

Arcuni hè utili per a fàccia di a pelle per a so cumpusizioni. Questu hè un complexu minerale naturali, chì hà un effettu curativi in ​​diverse direzzione:

Per ogni tipu di terra, questa lista serà apprupriti, ma ancu tutti quellu chì hà e so propri caratteristiche. Mascara di arcilla bianca hè più adattata per a pelle matura, da u neru - per addevu. Se u so sonniu di scurdà di cicati è cicati, hè megliu per elizzione di u caulinu verde o verde.

Cumu fà una mascara?

Mascara da acne con arcilla blu

Questa mascara desencadena i prucessi di regenerazione in i tessuti, perchè si pò manca ancu cù cicati di acne è rascalli freschi. Questa hè u solu tipu di arcilla chì pò esse appiicata direttamenti à i pimpiuli. A prucedimentu hè assai sèmplice - fate solu diluzione u foglie cù l'acqua calda à a cunsistenza di a crema agria di levitu è ​​applià a faccia. Quandu a temperatura più larga, più u più beddu a pelle purificarà, ma ùn esce u megliu per esse micca brusgiate. Quandu u fogliu sò solidificate, pò esse lavatu da acqua.

Mascara con argilla bianca in acne

A mascara hè efficace à l'acne subcutanariu. Hè ancu adattatu per a pelle seca è matura, da chì u cauline biancu ùn hè micca siccu è hè un accentu tonificanti. A mascara si deve esse preparatu da listessa manera cum'è l'annunziu preeviu, ma hè cunsigliu per abbandunà a temperatura di l'acqua à 30 gradi.

Mascara di tela bianca di l'acne

U rimediale aiuta ancu in i casi chì tutti l'altri rinu anu pruvatu ineffective. Utilizà questu rimedià, ricurdate chì dopu lave la mascara, debite d'asciugare a to face cun tònica o acqua micellare . Solu in questu modu vi evitari l'espansione di i pori.