Kirishima-Yaku


Kirishima-Yaku hè un locu naziunale situatu in una di e più grande isuli in Giappone . L'esercitu di a riserva hè assai diversa, cusì u primu cosa chì turca i turisti hè a vista pittoresca. Inoltre, Kirishima-Yaku hè accumpagnatu da una bella legenda nantu à un diu divinutu da u celu in queste locu.

Ciò chì vede?

U parku naziunali si trova in a parti sud di a terza isula più grande di u Giappone - Kyushu. Per a prima volta a reserva abbia a so porte à i visitanti u 16 di marzu di u 1934. In u territoriu di Kirishima-Yaku ci sò parechji articuli interessanti è unicu naturali.

Prima di tuttu hè necessariu di riguardu à u gruppu volcanicu di Kirishima, cumpostu di 23 vulcanoes . Hè Kirishima hà dui ciumi, attraversu l'attinzioni di fumu sedimentu chì venenu da elli. In queste locu pò vede sempre i peregrinu. Unu di i picculi, Takatihonomine, hè cunsideratu u situ di a falata di u diu Ninigi no Mikoto da u celu. In memoria di questu in u VII seculu nantu à a stava era custruitu u tempiu di Kirishima Jinja. Hè un di i più ricunnati in Japan. U parcorsu hà u nome in onore di u vulcano activu di u stessu nome, chì eruptatu 58 volte da u 13 sèculu. A so alte hè casi 1700 m.

In seguente à Kirishima sò dui peninsuli: Satsuma è Osumi. Sò dividuti da u Golfu di Kagoshima. Questu in a baia hè a cità principali di l'isula di Kyushu. Hà dinò u nomu Kagoshima. I turisti sò assai piacevule à visità, cum'è oppostu ghjè una isula petite cù un vulcano activu - Sakurajima. Perchè, prima di i visitori di a cità, un veru specchiu opens.

A penisula di Satsumi hè cè famosa per a fonte càlara di Ibusuki , chì ghjè cunquista da i spiagge di arena nera. L'intrattenimentu favorevule di i turisti hè di scavà in a sula, è sia solu a testa fora. Quelli chì visitanu stu locu per a prima volta pò esse sbucciati à ciò ch'elli anu vistu: chjama nìvule, capelli chì sguassate fora è ombrelli culurite chì a prutestene da i raghji di u sole.

In 60 chilometri da a penisula di Osumi, l'isula di Yakushima hè famosa per i so "abitanti". Ùn sò parechje persone nantu à a terra quandu vi pudete vede u boscu di cedaru cù l'arburu chì sò 200, 300 o 500 anni. Ma a ricche più impurtante di queste locu sò i cedri di 1000 anni. I turisti sò cuntenti di guidà i turisti.

U parcu hè una grandi area, perchè hè megliu cumu per viaghjà in car. In Kirishima-Yaku ci sò parechje strade qualità chì vi farà u portale in i posti più interessanti.

Cumu ghjunghje?

Per accustà à u parcu naziunale, hè necessariu di piglià u trenu à l'estaca JR Kirishima Jingu in Kirishima in l'isula di Kyushu. A strada serà 35 minuti, à a stazione JR Kirishima Onsen. U prezzu di u bigliettu per questu segmentu hè $ 4.25. Allora andavanu bisognu di cambià in una ramu russa è arrivanu à u Kagoshima Airport . Questa parte di u viaghju costanu circa $ 12. Dopu questu, i persone seranu diretti à Kirishima-Yak.