Sì tutta sdrughju

Un omu è una donna chì sò stati ligati cù u matrimoniu diventanu unu. Spécialmente hè pussibule di parlà di a unità è a intimità spirituale quandu u sacramentu di u casu hè realizatu. À u stessu tempu, a unità hè assai impurtante da u puntu di vista di u sessuale.

A relazione sexuale trà i cô còmie hè un componimu assai impurtante di l'unioni familiari, chì espressa cali, affettu è amatu per l'altri. Cù u rigalu di e cumpagni maritali, a Chiesa Ortodoxa hà assai règule impurtante, insignamenti.

Hè pussibule esse sessuale durante un rapidu?

Un mandonu hè un alloghju famigliali, chì hè una manifestazioni di l'amore trà dui persone. In questu sensu, ùn porta micca questu immoral è pecure, perchè in u postu per esse u sessu hè micca impeditu.

In una di e so epistuli, l'apòstulu Paul urge à i cômagi ùn si scantanu di l'altri, per ùn esse tentatu è micca per fallu in u peccatu.

Hè cresce chì per u piriudu di u viunamentu è di prichere, elli stessu sò u dirittu di stabilisce u tempu d'abstinenza da e cummerciu sessuale è si faciule solu cun consentimentu mutuale. S'ellu unu di i partiti ùn vole micca riffisce u sessu, u sicondu ùn hà micca dirittu di ricusà, basatu solu à a pruibita di fà l'amore nantu à un ghjornu fast.

Sessu durante a Quaresima

Carità hè l'epica di purificazione. A ghjente ùn escludu di a so menu menu d'animali di urighjini, prudutti alcoolichi, devenu libbirà i malasciute. Ma in a materia di u sessu durante a pragliata tuttu hè più in più complicata.

Cum'è l'esse dichjaratu, a rapportu intima trà i maritii ghjusti ùn hè micca piccatu. In ogni casu, a maiò parte di i monjos anu micca aduprà un puntu di vista cumunu nantu à questa mena.

Certi sò cunvinti chì a Carà hè un tempu chì una persona si face più forte è più resistente à varie tentazione da e limitazione di i so azzioni è di l'abitudini.

L'altri cunzidenu a vita intima cunnessa di i cristiani libera, à a quale chì nisuna tradizione pò interferiscenu.

Ma ancu ci sò ghjorni chì ùn pudete micca avè u sessu in u postu. Eccu un venerdu passatu è tutta a simana passata. A Chjesa ùn permette micca chì entra in una intima cunnessione durante a preparazione per u sacramentu di a Santa Comunioni.

Molti vedenu u postu cum'è qualcosa ridícula è restrimente a libertà, ma vale a pena dalli d'avè àutru. Fasting aiuta à una persona per migliurà, fate more forte è menu sughjettu à a tentazione. Questu hè ancu per i rapporti intimi.

Di sicuru, ùn hè micca piacevule à parechji chì ripurteti da intimità sessuale, in particulare per i ghjovani parenti. Ma amate chì ùn anu micca adirutu à u postu di u matrimoniu anu più prublemi in l'intimu esfera chì l'altri.

Per via di satisfaczione eccessiva è rinfrescenu l'una di l'altri, ci hè un desideriu di diversificà a diversità di a vita sessuale. A persona chì hè saciate sempre ùn manca ogni bruschetta è attrazione in relazioni intimi. Questu incù parechji perversioni è pò ancu ghjunghje a tradizione.

A fasta aiuta à priservà micca solu u calidez di e rilazione di u corpu, ma ancu impulse a rapprisissioni spirituale. À un momentu chì u maritu è ​​a donna stà abbandunà di a intimità sessuale, i so sentimenti cumminciaranu à manifestazioni d'una manera diversa. Hè spressu in attinente, intelligenza, cura è sustegnu.

Sicura chì, cum'è l'anch'ella chjamata prima, l'astinenza durante u riguru hè solu à a vulintà di ei partiti. È se unu di i cô esi ùn hè micca di vive da e tradizione di a chjesa, unu ùn deve esse in contru a so vulintà. Pudete succede chì, per esempiu, a donna rapida è abbanduneghja, è u maritu anu da circà à circà a so sustituzione in altra donna. Prucessu da questu, pudemu dì chì per a fine di preservà l'amore è a pace in a famiglia hè ricunnumintatu à cuncepisce l'infirmità di l'altru.