Preghjonu per aiutà

In situazioni unni a menti umana ùn ponu truvà un modu da u situ di corrente, u cori conducive à a chjesa, riceve davanti à l'imaghjera di Ghjesù Cristu è insegna per a dumannarlu fervente è sinceramente per aiutà. Cumu hè dumandatu, un omu chì a so vita hè cunnessu cù a riligione solu per u fattu chì era apussulatu dopu a so nàscita, richiameghja chì l'ultima speranza hè Diu.

Oremu cù preghje per aiutà à Diu, i santi, Ghjesù Cristu, i Teatonti, in quantu à l'esame ultimu, dìcenu, se ùn sò micca, ùn ne hè natu à pudè salvà. E questu hè veru. A virità è questu per piglià una preghiera forte per l'aiutu per esse efficace, avete bisognu di sapè à prutezione è quale d'offerta à u Signore in ritornu.

Comu preziò per aiutà?

Prima di tutti, quandu avete dicisu à dumandà à Diu per aiutà, formule, prima, a vostra dumanda in a vostra mente - permettemu esse una pretesta sincere, senza gustu è pretenzione, dìssenu ciò chì in u vostru core è ciò chì pudete aiutà.

À u stessu tempu, ringraziule à u Signore per tutti i cose boni à a vita, perchè u fattu chì voi è i vostri amare vanu è sò sani.

Allora ghjurà chì avete da pruvà micca à u peccatu, per ùn spusà, per ùn esse ghjilosu, per ùn ghjurà. Per esse a preghiera di u Signore Diu per aiutà à esse intesu, unu devenu supremu u piccatu malu chì ti separassi è Diu. È per questu, cumincià à vivru differente, per più difficiuli chì pò esse. Aiudisce quelli chì sò pitta d'avè - malatu, poviru, suffrissiuniu, zitelli abandonati. Prima di tuttu, vi darà u vostru autoestimu - ci sò parechje in u mondu chì sò pitta d'avè, è per voi, ùn importa ciò ch'ella hè male, grazia à Diu pudete aiutà.

È ricurdate: Ùn pudere micca leghje una preghiera chì dumande u male per una altra persona. Ddiu unguiculate micca e dumandicheghji chì ponu dà per quarcunu, ma tu, cù sta dumanda, alluntanati da Diu ancu più.

Aiutu in amore

L'amore hè l'unicu ciò chì ponu fà felici. Amore per i zitelli, per Ddiu, per i genitori, per i amici, ma per ogni donna, tuttu questu sarà micca cumplicatu, finu à ch'ella spetta l'amore per un omu. Tanti pirsuni ùn ponu truvà u so ànima adulescente nantu à a so propiu, per quessa, unu deve rinviatu l'aiutu di Diu, usendu a preghiera per aiutu in amore.

U testu di a prichera:

"Oh my God, Sapete ciò chì hè salvatu per mè, aiutatimi; Ùn ti lasciate u peccatu contra voi, è perisce in i mio peccati, Perchè sò peccatu è debbule; Ùn pigliarè micca à mè i mio nimici, cum'è sè ancu per voi, salvami, O Signore, perchè ghjè a mo forza è a mio spiranza, è à voi gloria è unanimamente per sempre. Amen ".

Aiutu à a lotta à e forze maligni

Ùn sì micca, nè i paroli di a Bruta, chì ci salvu da spoiling, eye evil, conspirazione, ma Diu Diu. Sì stati spoiled, allura era bonu per ellu vi permette d'insignà qualcosa. E postu chì precu, per via di l'aiutu di Diu, avete digià intesu qualcosa.

Per salvà di a soru, di vista malvinni, l'impattu di l'illiteri, l' envidità aiutà a preghiera di Ghjesù Cristu per aiutà.

U testu di a prichera:

"Signore Ghjesù Cristu! Figliolu di Diu! Guardate cù i vostri anghjuli santi è preghje A Signura cchiù Pura di a nostra Signora è sempre a Virgine Maria, da u putere di a Cumpagnia onorevule è dà vita, l'archistratigu santu di Michael è l'altre cilestu di u battèsimu, saggiu prufeta è precunioru di u battisu di u Signore Ghjuvanni u Teologu, u Priestu Martire Ciprianu è u martire di Justina, San Nicolau Arceviziu Mir Lycian Miracle-worker, Santa Nikita di Novgorod, San Sergiu è Nikon, Hegumen di Radonezh, Reverendo Seraphimu U travagliu miraculu Sarovu, i martiri sante di a Fede, Hope, Amore è a so mamma Sophia, i santi è a Deessa ghjustu di Joachim è Anna, è tutti i vostri sante, aiutanu indignu, servitore di Diu (nome). Fighjatu da tutti i calumienza di l'inemicu, di tuttu u male, a sorceria, a farsa è a crafty, perchè ùn sia micca pussutu di causà nessunse male. Signore, da a luce di u to luz, u mantene in a mattina, per u ghjornu, per a sera, perchè u sognu per vene, è da u putere di a to gràzia, turnate è scumpete tutte e malignità perversa, funziona à l'instigazioni di u diavulu. Quellu chì hà pensatu è fattu, retourite u so malvagiu à l'infernu, chì u regnu è u putere è u Gloria di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".