Gaylardia - pianta è cura

Gailardia hè una pianta perenne di a famiglia Astrope, chjamata after Gayar de Bondarua, un patronu francese di l'arti chì era vicinu à u 18u seculu è aiutau a sviluppà botanica.

A pianta hè un arbusto arbusti di sparghje da 45 cm cù fiori enormi (circa 10 cm in diametre).

U culore di fiori hè a più diversa - da u amaru à a borgoia. U centru di velu di u fiore hè spessu scuru. I petali in u so culore sò heterogeneus - sò basa sò spessu rosulini fogghi, è i canteri - gialli.

L'espezie più cumuni - gailardia awned è gaylardia hybrid. E e dui spezii sò bè ​​è quasi u stessu in cura.

Lu blari gaylardiya à a fini di ghjugnu è li piaci cù i so culori di culori prima di l'arrivata di u clima fretu.

A piantazione di gaylardia

Dopu ci hà da dì chì cumu cresce gaylard, sta "smart manzanilla" brillanti, chì diventerà un ornamentu per ogni giardinu.

  1. U tarritoriu . Floru di giardinu gaylardiya - una pianta cun libertà. Ci hè adattatu per qualsiasi terrenu cultivatu. A cosa principal hè chì ùn hè micca fecundatu da u fertilizante, esse umucciatu o l'acidu. In u stessu, a pianta amarà u sole, per quessa, hè vàlidu chì ùn pudemu micca pianificatu in un locu chjaru assai in ombra.
  2. Riproduzione . Gaylardiya multiplicate o dividendu l'arbulu, o da e manni. Piantate un arbulu hè megliu in u primu muvimu o primu ghjornu oghje, perchè a pianta havi u tempu d'arradichera. U cultivo di l'gaylard perenniale da e zicchini hè simplice cum'è quellu. Puderanu preferibbilmente in aprili nantu à u caminu di u esploratu, è dopu à l'agostu in trasplante, perchè chì trà e machja ci hè una distanza di circa 20 cm.
  3. Fertilizanti . L'annu dopu a pianta serà in tuttu. Hè impurtante prima di travaglià per fertilizà a rino, cù l'humus, u fertilizzanti minerali è a frasca di legno, in più di riabilità.

Gaylardia fiurteghja circa 5 anni, crescenu cù età. Dunque, à u cirque à u matru à u tempu, serà necessariu di metterà ponimenti per ùn esse micca sfracicati, perde a forma.

Plantando Gaylardii, in quantu à cura di questu - hè una cosa semplice. In u primu chì hà avutu u tempu di esse cunvintu, è cù u sicondu averemu capisci ora.

Cura di Gaylardia

  1. Pruning . I fiori fiori fiori hè megliu di cutà. S'ellu si manca finu à a cascata, i pusteri d'elli saranu spressi è daraghju novi rivolti in a primavera. Inoltre, in u primu annu dopu à a fioritura, hè pussibule di taglià l'arbulu tutale sottu a razziali, chì questu prolongà a so vita.
  2. D 'acqua . In ogni regnu periferu periferali ùn hà micca bisognu. Hè una pianta resistente à a secca chì tollerà longu longa senza acqua. L'acqua hè solu à u tempu più bughjettu, ma ancu quandu in quantità abbastanza moderata.
  3. Top dressing . Fertitizzioni faciule hè fatta trè volte - durante e stagione, fiuritura è un mesi prima di l'iniziu di u clima fretu, quandu tutti i fiori sfiniti anu cutatu. In nisun casu, una sola planta pò esse fertilizata da pururu!

Enfermoti di Gaylard

Cù corsi incorrecte gaylardii ameciante e malatie, cum'è - rustu biancu, omoiu pruguru o putenza grisa . A maiò parte di malatie sò Foglie d'una pianta. Scaricamentu di elle hè simplice, ancu s'ellu hè più faciule d'impedisce a malatia da u principiu. Ma s'ellu ùn si puderianu micca deve seguitu di qualcosa durante u cultivo di gaylardia, è averà malatu, allura i mezi banali vi anu da aiutà à ghjunghjite a malatia cù i pianti - spraying with permanganate potassiu, suluzione chimica, o solu sguassà l'arbulu affettatu.

Infernanu di l'invernu sottu a neve, ma hè megliu di spiazzate da a congelazione, insulati cù humus, antichi faghi o agrumi.

Cusì, sumendu, pudete dì chì cultivà è cura di gaylardia hè una cosa simplica. A pianta ùn hà micca bisognu di cura è cura. Avemu solu un pocu di pacienza è di u tempu per chì in l'estiu in u to giardinu u cespugliu crisci cù culori brillanti cum'è u sole, piaceghju micca solu a vista, ma l'anima.