Stephen Soderbergh: "A fotografia hè per mè cum'è un sport è travagliu in squadra"

U direttore cinematograficu americanu, scrittore è pruduttori Stephen Soderbergh hà longu stabilitu com'è un prughjettu multi-aspettu è oghje prufuniale. Tutti i so sti pittorii sorpresanu è abbandunò a marca nantu à u mondu di u cinema. U novu thriller "Non in stessu", micca tantu tempu alluvitatu in a lucazione, ùn hè statu eslevazione. A film hè interessante è micca solu per a trama, u missaghju principali chì coincide cù l'scandalu sessu eruptante in Hollywood, ma ancu un accorsu inghitzau à i tirotei: a foto sana era filmata nantu à l'iPhone.

Iphone inveci di càmera

Quandu si vedi "Not in yourself" ùn ci hè dubbitu chì a stampa hè filmata in una manera classice nantu à a càmera. Mentre chì Stephen Soderbergh, chì hà agitu in stu prughjettu ùn solu com'è direttore, ma cum'è operatore, hà sappiutu bè cumbugliu per sparisce un corpu ordinariu per un urdinariu ordinale? In a so intarvista, u cinematograficu cuntò di i matrimonii di u travagliu:

"Tutti i prublemi chì svilupparu sò esse risolti. Ancu era troppu impaciente, è hà cumplessu u prucessu un pocu. In quantu à i carriages tècnicu, pudite dì chì u principalu era una cammisa sensibilita, chì rrespondenu fermamente sottili à i vibrazzioni. À u stessu tempu, u muvimentu hè limitu. BeastGrip aghjunghjianu à creà cuscieti minici, induve ellu hè u telefunu adatta cù un trumpete. Pettene un pesu pianu nantu à elli è l'utilizonu com stabilizatori per sparà. Tintau in trè telefunu, u ricordu di ogni ghjornu chì era 256 gigabit. Eppo era sempre paura chì ùn ci saria micca assai memoria, ma in fine, era sempre. In principiu, da u principiu, avè cunzatu tutte e pussibuli cumplicità è l'opportunità. Hè sempre impurtante sapere ciò chì pudete cuntà è micca perchè ùn perdi omu rimettendu e limitazioni chì anu sviluppatu. Inveci fu propriu da u "Mandarin" da Sean Baker. Aghju veramente piaciutu a film è aghju avutu immediatamente chì l'ultimu travagliu hà eliminatu u mitu di u modu pocu fieru di sparà. Ma in u casu di Mandarina, l'scelta di spartage hè stata di u budgetu, è aghjunghje chjaramente sta scelta, ma ùn aghju cunfessu chì l'scelta specifiche per l'iPhone hè stata accidintali.

"Titulini avvuttu" retardatu

Uni pochi anni fà, u direttore hà annunziatu ch'ellu fubbe da esci di u cinema è si dedicà à u teatru è à a televisione. Chì hà influinzatu a decisione di Soderberg per cuntinuà a so travagliu nantu à i film? Qualchese i ragiuni, hè guidatu, u visore leale hè sensu aghjenti di ellu. Eccu ciò chì u direttore hà dettu:

"In stu casu, u factor inspiradore era l'omu sorpreneur, u prudutturi Arnon Milch. Dopu avè liberatu "Brazil" in a so tempore, ellu disse à tutta a cummedia di film chì hà fattu scopu di alcuni altri altri. M'arricordu, pensu chì: "Hè veramente cool!". Hè un veru prufessiunale, capisce tutte e sutilzzii di travagliu è l'interaction cù u direttore. In fatti, guardu l'scriptu di a film in secretu, ma u figliolu di Arnon, Michael, hà cunsideratu è hà pigliatu di scummigghiassi di ciò chì vous planetamos. Doppu, anu admittatu chì Arnon li dumandò nessun manera per avè da cullettinu cun elli.

"Dominanza britannica"

U rolu principali di u thriller hè ghjucatu di l'attrice britannica Claire Foy, cunnisciutu da l'audienza per i film "Tempu di i Sorgni", "Skull and Bones" è a serie di televisione "Little Dorrit": "

"Claire hè una attrenda unica. Hè successu in ogni rolu. Hè una cosa fascinante è voi à fighjà, è u visor hè ancu chì sia. Sente à spessu sente in l'America nantu à a maiò influenza di i britannichi in l'industria cinematica, ma questu hè tutte sguassa assicurata. Molti attoriati sèntenu accusatori in u so indirizzu, è dopu, cum'è Daniel Kalui, sò nominati per u "Best Actor". Tuttu à a fine u decidendu u visoru decide, è a principale quì hè l'attori di play. Se vi vede à questa versione, prestu prestu i direttori ùn seranu capace di travaglià bè, perchè serebbe limitatu à sceglie solu l'atturi è l'attrici specifiche ".

«Retour à u Future»

U primu filmu longu, Sexe, Ghjuvendu è Video, premieratu in u 1989, purtonu Stephen Soderbergh u Golden Palm Branch è a nominazione Oscar per u Mellore Guidate. U ghjovanu artistu hè statu nutatu da i membri di u judu per una nova visu di i mudimenti umani è psicologichi in a societa. Mi piace qualcuno impressionu chì a stampa anu fattu avà oghje, piglià in cuntà i cambiamenti in relazioni trà l'omi è a donna nantu à l'ultimi decenniadi?

"Questa stampa, prima di tuttu, di l'usu da e persone di e tecnulugia novi per limità a so vita persunale da una succia curiosa. Mi pare avè chì ùn hè nunda di fà cù questi genere. U mondu mudernu hè diventatu assai più vicile. È se vultate à l'azzioni di i protagonisti di l'imaginariu oghje, paragunendu cù tuttu ciò chì puderete succerite issa cù u so zitellu, ùn diventenu micca cusì terribili è terribili chì puderianu esse dopu. Se ci parlamanu di sta film, diceraghju chì a Criterion di a Cumpagnia Britannica vi a liberta à novu in u locu è spergu chì a so certa manera serà a prova di u tempu.
Leghje ancu

Fonte di forza

Soderbergh travaglia assai, rapidamente è sempre produttu. Questu hè dichjaratu da i culleghi in a "buttone", è l'atturi è i fanni di u direttore. Solu in l'ultimu annu pubbricau dui pitture, una seria è parechji prughjetti com'è produtore. U stessu Soderbergh si ricerete chì ellu ùn cunnosci micca ciò chì risposta à dumandesi nantu à a surgenti di u so putinziu senza limitallu:

"A ghjente spessu a dumandate quale fugliale chì stanu travagliatu, è ùn sò micca sapè chì risponde. Infatti, sò chì a creazione di una movie è un travagliu intensivu di travagliu di travagliu è rispettu u travagliu. A diligenza generale hè sempre più impurtante chì l'sforzi individuali. Ci ponu avvistu chì l'acchianu u travagliu, u megliu aghju. Se cuminciare à scavà è analizà, solu agisce. À u principiu di a me carriera, decisu per mè chì u cinema hè per mè cum'è sport. È questa hè a mo forza. "