Angelina Jolie decurò a tappa di u Bazar di Harper

A nova basa di nuvembre di u Bazaar di Annunziata cù Angelina Jolie tira l'imaginazione, l'attrìzia decide nantu à un sceneggiu circundatu di animali salvatichi, paisaghji africani è raprisententi di una di e tribù di Namibia.

Per parechji anni, l'attrìzia hà fattu esse ambaataturi di a bona chjesa di l'ONU è hè un spessu invitatore in i loci più cali di u mondu, perchè a sughjura di photo era cunzigghiera cù l'intervista cù u rolu di a donna in a storia di i paesi africani. Angelina Jolie vultatu à i lettori cù una lettera aperta:

"I donne pòrtanu u pesu di e cundizioni richieste di a vita in Africa. Aiu dicu chì a maiò parte di i poviri in u cuntinente sò e donne. A so situazione hè aggravata da cunflitti cuntenuti militari, l'indecisenza di i scarnera, l'aghjustamentu di risorsi naturali, e cundizioni richieste di l'ambienti salvatichi. L'educazione è a salute di a populazione femina à u livellu bassu è in u futuru, hè luntanu da esse u primu. Ogni vota, attempu di a so vita, aghju fattu chì u mondu pò esse sceltu à favore di ricusà di cumprà produzzione salvatichi, chì sò più spessu obtritiati illegale ".

L'attrìzia nutà chì a futura ghjinirazioni face una difficultà aduprata per trattà e vacanze in l'educazione è a cura medica in i paesi d'Àsia è di l'Africa:

"U Fiduciatu Econumicu Mundiali hà realizatu u seguimentu è truvaru chì l'eliminazione di i prublemi di genere è suciali piglià circa 83 anni. À u listessu tempu, ùn avemu micca parlatu di u fattu chì a situazione catastròfiga se risolvira, ma di stà e ferma i equilibrari i tendenzi regressivi. Quanti ghjinirazioni sò duverevule è quale tanti persone chì suffraranu? Hè diffici ancu imaginate. "
Una attrice cun una tribù da Namibia

Jolie insistiu chì noi è i nostri figlioli avè da cuntribuiscenu à solu i problemi sociale:

"Ùn pudemu micca imaginate ciò chì succede in 150 anni, ma capisciamu chì u futuru di i zitelli è grandi depende di e nostre decisione. Tutti i prublemi chì facemu d'oggi sò i cunflitti risposte di i seculi passati ".
Leghje ancu

L'attrìzia nutà chì a fissamente generale per u temu africanu boemanu, i marìttimi è a fauna salvatica hà influinatu l'ambienti è a diminuzione in a populazione d'animali in u cuntinente africanu:

"Vulendu a mio vita è i me cundini per aiutà à e altri pirsuni rializzaranu l'impurtanza di a catastrupia in Africa. Quandu dicenu in Los Angeles: "Ùn avete mai esse perde si vede u vostru modu à l'orizzonte". Fazzu mi meiu per risolve i prublemi attuali. "