Parola desiderate

U discursu littarrate micca mai surtutu di a moda. A persone sempre sò cuntenti di trattà cù quelli chì ùn sò micca solu di brillanu cù bellezza interna, ma ancu sò capaci di accuralli e so pinsamenti una forma di parola. Inoltre, un discursu micca perfetta ùn micca qualcosa cum'è u regnu di a natura. Pudete è esse sviluppatu.

Literatu a parolla orali è scritta

Ogni lingua hè una ricchezza unica chì hè peculiaru è senza piccatu di piglià u appruvazioni. Questu hè veru di a lingua chì hè nativa di l'omu. Quand'è intesu un discorsu cumandante, o sè vo avete un testu idealevule davanti à i vostri ochji, senza un solu errore, pudete piglià immediatamente una impressione positiva di l'autore, l'interlocutore.

Sviluppà una cultura di scrittura è parlante - u duvere di tutti. E passa in ghjornu in u prucessu di cumunicazione, furmazione. Ùn hè bisognu à nimu chì dicenu chì cù una persona intelligente ùn hè micca cusì parlatu, ma solu per esse in silenziu.

Criterium d'alfabetizazione

S'è avviammi a cunsiderazione più detallata di stu cuncettu, da chì deve esse nutatu chì u termu "cultura di parlatori" significa:

Inutili, a povira verbalica ùn hè micca solu d'allughjà l'interlocutore, ma pò ancu causà irritazione. Inoltre, permette per esse in lingua-linked, ancu in casa, nuddu garanti chì un discursu litteratu arruparà in u spartimentu in una reunione cummerciale, durante una conversazione cù a testa, etc. A questu hè ancu aghjuntu ancu chì i picculi zitelli chì circundanu e persone ripetiri la parola parasita.

Mancanza di capacità di littiraria

Se ùn ci hè nimu, ei l'esempii di parlà più frequenti sò l'utilizazione di una variità di parasitic chì pò solu mutilate ciò chì dicia (in corta, per esse, etc.). Inoltre, includenu tali phrases standard like "more or less", slang words (upgrade, devaysy, user, s'ellu ùn hè micca nantu à a cumunicazione in un certu circhiu), l'usu di i paroli cù l'accentu incorrectu pò micca solu u "parlante" in una situazione stantasca, ma ancu per sminu à l'ochji di l'interlocutore, i errori di u pianu ortoèpicu (drushlag, risetka), formoli verbali abreimi (comp, laptop).

Tutti sti alculisce alcune cortate l'audizione è ùn abbianu micca nisuna vindicazione pricula à u parlante, ùn creanu micca una figura di una persona cumminente.

Cumu sviluppà un paru impurtante?

A qualità di u discursu sicrettu vole à migliurà ogni ghjornu, perfetta. Dopu tuttu, anche si una persona hè intelettualmente sviluppata, leggiu, hà un mondu internu prufunnu, ma, perchè, ùn pò esse espressu chiaru, cusì saparà solu ciò chì dice.

Cusì, u sviluppu di u discorsu littiratu precisa l'implementazione di parechje regule simplicete:

  1. Lettura di letteratura in una varietà di temi, chì varieghji da u futògliu è cullucchendu cù l'ultima tendenza di moda. Lea solu esse lenta, cunuscenza di ogni parolla.
  2. Ogni ghjornu, hè cunsigliu chì seguite u vostru discorsu. Prima di dì à qualcosa, avete bisognu di pensallu. Ùn serà micca superfluitu per sguassà di i parolle-parasites.
  3. U ritmu di parlà ancu un rolu impurtante. Allora, in i mumenti di a conversazione, hè necessariu di pause à un momentu determinatu, per dà à quì dichjarà un picculu ritmu emocionale.
  4. Proverbs, aphorisms sò capaci di solu per sviluppà un discorsu littiratu, ma ancu per aduttà.
  5. A cumunicazione cù ghjenti diffirenti, una larga varietà di cumunicazione pò schjarà a parolla à u livellu chjamatu.