Cirasa in u stessu succu

Ciliegia, cottu in u soiu stessu - un modu simplice è faciule di conservazione. Da i compoti konvenciali, una palcetta hè diversu in quellu chì in i bagnu, tutte e vitamini sò retesi finu i più pussibule. Cumpiamu cun voi cumu accettate è rende prublemi u guvernu un cirasa in u vostru ghjacciu, per ciò chì in u invierno puderà diverte platea cù a so aghjunta.

Cirie chjusi in u stessu succu

Ingredients:

Preparazione

Ciliegia lavò fermu, selezziunate u matura è piglià a petra. Allora dorme cù un saharochkom baya, avemu mischinu una cullette è avemu da un certu pezzu. Mentre a ciliegia stannu u zuccaru, avemu da appruntà e banche. Per fà cusì, rinfriscà a cura di baking soda, rinfriscà sottu à l'acqua corrente è vultate nantu à una tavola di fuga. Amemu torna à aghjunghje i frutti è fassi i frasi, ma micca finu à a fine. Dopu questu, pigliate una granna, copre u fondu cun una tavola è stallate latte cù ciliegie, cumpertu cù taglioli. Pour l'acqua fierca friquita è sterilizà dopu l'ebbulenza durante 15 minuti in calore. Sente, pigliate cù cura di i frasi da a panetta, rintorni è i turnalli. Beni strappati è lasciatu per friddà.

A ricetta per una cirasa in u soiu stessu

Ingredients:

Preparazione

Cirasci sò lavati, ordenati, pigliammi pedi e densamente si sparghjenu in i vasci sterilitizzati. U zuccherinu di zucchero hè frittu, hà sburatu cù cura à frasi è e coperto cù stucchi sterili. Allora pozzu mette in una schernu larga cun acqua cale è sterile in 10 minuti. Dopu questu, aghjustemu a prisirvazioni cù e cose, già, trasfurmà dinò in u bughjone è l'abbanduneghja à guarisce.

Cirie in u so propiu sucre cù u zuccheru

Ingredients:

Preparazione

I Ciliegie sò lavati boni è sereati. Preparate i banca: lavane in acqua calda. Avà aghjustatu nantu à u fondu di ogni cuttivinu di cilieghjani, abbivanu zucchetti cun zucchericu, pusendu e cilieggi di novu è cusì cusì. Agitarse a pocu duvuti, chjaltate cù tacchi è aghjustate per 20 minuti, per ciò chì i boli sò attribuiti più di zucchero. Pudite installate in un pienu grande cù l'acqua, coperta cù una cuparta, portanu à fogghiu è sterile in 15-20 minuti. Dopu quessa, piglià cun debite, piglià e tavule, imbriccà cù una rugna di lignu è falla chjudarà.

Cirie in u soiu stessu per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

I bacchi sò lavati, scartati in un colander è lasciate per fughje. Dopu avemu pulitu i bogghi di l'osse, fatevi in ​​u bacinu è si falla adormitu cù u zuccheru. Abbandunate u reloge cherry per 10 per assicurà chì e zucchetti sò macerati cù u zuccherinu è u zitellu. Allora poverà a pelvis nantu à u focu dèffiliu, portanu à foglia è fate a ciliegia in parechje cù u zuccaru cù velli sterile. Pigliemu e tavule, pene a tapa, fate mette in una bagnata è a calanda fruttiva.

Cirasa in u stessu succu

Ingredients:

Preparazione

I bacchi sò lavati in acqua fredda è saldatu fora, lampendu cusì putente è spoiled. Preparate i banche per a cunsirvazioni - i lavamu l'acqua calda, pudete cun l'addiu di soda è una gota di iodu. Allora accentuà è valdi per 20 minuti cù l'acqua furiosa. Pudete mandà u frasi lavurati in u fornu è mantene à una temperatura di 100 ° C. Aghjustate, dispunibule u cirice nantu à i banche, agitava, fremu acqua di fogghiu, copre cù braccialetti di metale è sterile in 10-15 minuti. Avà rotulu tuttu, impregnate in quarchi cosa calidez è l'abbanduneghja durante 4 ore. Guardemu a cirasa finita in u soiu in u cantu o qualsiasi altre locu scuru.