Biscotti leite - ricetta

Olii, fragranti è diliziosi, cose cuntadini di lattichi sò familiarizati à ogni noi di a so zitiddina. Avà sò menu di menu prubabile di i trova nantu à i prestiti di a buttrega, ma sè ancu vulete trattà i vostri amori cù sta pastellanza incridibile, suggerenu chì avete acquisto cù certi ricetti per fà crosta di lignu. Sò sicuru d'urdinate micca solu i zitelli, ma l'adulti troppu!

Ricetta per latte crasts

Ingredients:

Preparazione

Cumu avete dumane un biscottu latte? In u prugnu esmaltu o cullette poverà u latte, pour u zuccheru è si mette nantu à u focu dèbitu. Quandu u furmagliu di latte, u zuccheru solu s'era disu, scumpressate i platti da u pranzu, avemu calmu è aghjunghje l'ova, u zucchero di velluru à u gustu è a so mannava. Tuttu i beni mischieru per 2 minuti. Aduprà, distrugge separà a farina cù soda è cernigliavvi à u tabellu. Piglia in a massa di lattice gradualmenti è amassi una pasta uniforme. Arruvate cù farina, perchè ùn manca à i vostri mani, è ghjuvà in un capu di 6 mm di grossu. Utilizendu un moltu di pezzu rotulu, tagliate i biscotti è i mette nantu à una pappaccia di lubricating grease. Bake biscuits in u latti per 15 minuti à una temperatura di 200 gradi.

E crudi leite in secunna cù GUST

Ingredients:

Preparazione

Cume cocilu cocchi dai? Per a preparazione di tagliutti farfettuli cum'è GAULU aghjustemu tutti l'ingredienti riguardamenti in tali proporzioni, in quale hè scrittu in a ricetta. Pour the milk in a panella, calentaghju un pocu, pour u zuccheru è cocchi à u so dissolvi cumplittamenti, è muvimenti sempri. L'arriculu resultanti hè freddo à una temperatura di 20 °, aghjunghje a margarina suavendu, melange, villeillin è di pancaru eterna. Emu mezcolà tuttu ciò chì viaghja à pane à a farina. Imbulighà a pasta ferite omoogenee. Scorciàmosni in un capu e tagliò cù petra crosta cù un mudellu per cupcakes. Pujheghja nantu à una fette di focu anch'ella fatta è fremendu 15 minuti in u fornu à una temperatura di 170 gradi.

Crosta di leite con frutte

Ingredients:

Preparazione

Cumu hè un coccu di pasticceria? Per fà u biscuttori cù casque, pigliate un chianu di un saccu di mantela è frettu in un micru. Dopu scureghjamammu a vitezza cù u zùccheru in moltu è aghjunghjene a pezzu u latte cù un lignu caldu.

In a farina di farina tamanta, pour un pocu soda è un pacetu di zucchero di vellerie. Imbulighjate cun pasta di u ovu. Se vulete, pudete agghiunà canna, cardamide, papaveri, ginger ravaged a pastificà per fugliale gustu è arumu inghjustu. Avà pozzu a messa per 2 ori in a fria. Puderete sguassate, dividite in 10 parti è da ogni furmulariu una bola. Allora l'appiattalli di i dui bassini è aghjustate un latinu l'andatura è dip in nocci trari.

Pusendi u biscuttori nantu à una bande di ferrazione greche è aghjunghjite in un forno forte durante circa 15 minuti finu à chì i gallettini sò brutti bianchi a temperatura di 160 °.

Questi cusì savurosu cù casumini pò esse furnitu caliu à u latte chilled o enfurecate à u tè freshbread brewed.

E si ùn avete micca u latte in a frigoristica, pudete sempre fà korzhiki à u kefir , beni, o fate una galletta cù u chocolate .