Coghju da farina di centaire in casa

Quelli chì pruvàvanu (è u primu tentativu hè quasi micca successu) per amelegà a pasta di cente, sò chì sapemu chì u prucessu hè différenu da u batchju di granu simpaticu è cumprendi. A farina di centu à l'altri pruprietà, hà menu glutina, ma picchì a pasta di a farina di centu ùn mancu u stessu elastica è elastica cum'è a farina di granu. Hè friable, siddu vi trasaltenu a farina, hè digià duru, se ùn hè micca infurmatu, spende. Perchè, per fà ricette di farina di centaire in casa hè un successu, avè a ghjustizia. A maiò spessu pò truvà una ricetta per metalli da a farina di centauru, ma avemu duppertanu parechji altri opzioni.

Simple pasta

A manera più faciule per cocchi cucire di farina di centu. A pasta hè fatta in 2 stages - prima pate a spugna , è appicultà.

Ingredients:

Secazione secca (hè megliu di travaglià cun elli) o wet - 1 tsp / 20 g;

Preparazione

Da u levitu, u zuccaru, 2 tbsp. spese di farina è calda (senza più di 40 gradi C) l'acqua trasfurmà a gruel è si mette in un locu caldu per parech hores. Opara anu da vuluntà annantu à u vulume circa a meza. A farina restante hè credenata di puddù di furnisce. Mettite l'ovu cù u salinu è funnuta (micca caldu - altri u ovu se curdle) o un manghjusciu fugliate. Agghicà aghjunghje acqua calenta, aghjunghje aghjunghje a farina, à u ghjornu culminate in l'acima è appicchi rapidamente a pasta. U corpu resultanti (ùn hè micca ghjustu cum'è u granu in una sola bola elastica) hè divisa in pezzi, in rollu è furnitu. Ci hè chì u batchju di farina di centu hè duvite è assai gustoso. Se aghjunte più di zuccaru, pudete furnisce i cookies da a farina di centu. I prudutti di u fermentu sò cura, hè scuru è avete bisognu à ùn navigà micca in u culore di a crosta, ma da l'estructura di a pasta, perchè guarda un scheweriu di lignu o solu un match in punta. Quand'ella surtisce da a pasta secca, biscuits o pechenyushki prestu.

Doppu cunfizzati

Per esse onesto, u centu di cède si sò bè ​​solu in i fichi. U pastore di u trigliu ùn serebbe da dì da u centu. Ma da una mistura di farina di colti è di centu puderete furmà una patty interessante.

Ingredients:

Preparazione

Si mischjianu a farina è cernigliavvi, aghjunghjendu l'oliu è l'acqua affucatu, appiculte a pasta - hè questu fate assai prestu. Trasfirià a pasta in u frettu (ùn te olcu micca di attravirila cù una film) è a sàppianu. Luchok si tagghiau in picculi, apriemu a fasgone nantu à u grassu finu à u solidu, mischju cù carne piccetta (pudete aduprà carne, ma a pesca di a farina di centole hè sempri tastier). Filling the salt, driving l'ovu è formate un pastele. A pasta hè inoltru in u pastu (u gruixu di a pasta hè di circa 4 mm), mette nantu à a panettore coperta cù u pergaminu, mette a mità rivene in metu, è copre a seconda cum'è una manta. I disticcii sò sbagliati chjusi, cunsigliati di ova è mandati à u fornu. U pastellu in u fornu deve esse almenu una ora è media, ma a temperatura hè in solmente pocu, micca più di 150 gradi. Fighjemu nantu à l'oliu è di pruspettà di a prova. Servitemu u pastellu cù caldu è tè.