Pruva di massa

Ci hè parechje scelte per preparà a pasta. Ogni parrucchiera avià a so ricetta propria di ricerca in tempiu. Particularmente successu hè una pasta cuncuata nantu à una opaca. Ciò avemu dettu qualcume di mette a messa per a prova.

Cumu fà una pasta pè a pasta di levatrice?

Ingredients:

Preparazione

Emprastate cù a preparazione di massa di levitu. In a tazza, fate l'acqua à una temperatura di circa 37 gradi, aghjunghje u levitu, u zuccaru è circa 200 grammi di farina. Cunghjocate cun gentile. Pigliate a pezzu cù a farina, coperta cù un pappu di cuttuni, cusì chì l'opara ùn si ponu scurzatu, è a rinunzià per una ora in calore. U so bacinu funnuta è friddo, è poi di a misura cù u ovu. Dopu à u tempu specificatu, aghjunghje à a mistura una mezclaine d'ovu è oliu, è ancu di u salinu. Pocu pocu scorciammu u restu di a farina è appicultà a pasta di levadura nantu à a tavula. Dopu, u ritornu à i pranzi, cogliu è lasciate per un'altra ora. Dopu quì, cunfundite una volta. Prudutti di massa nantu à una opaca si stalla tranquillamente sottu à i stenochek utensili.

Ricetta per massa di prova

Ingredients:

Preparazione

Per fà a pasta pè una pasta di levitu in un pappuluzzu, mettite a mità di u latti, a mità di u zuccheru è a ½ tazza di a farina tamanta è a levadura seca. Tutti l'ingredienti sò chjude è sò stati in un locu caldu per 60 minuti. In questu tempu l'opara avvicinassi è anu aumentatu in 2 volte. U latinu restante hè chjucatu à 37-40 gradi, aghjunghje salate, mantra è baccanu. U mistu resultanti hè spartu in l'spugna. Scartate i ova. I prutezioni à u pruteziu finu à una scomatura fronda è mette in a pasta. E vittite i lattice cù u zuccheru, chì stava questu.

A massa resultanti hè ancu spressu in l'ingredienti rimanenti. Sift directamente nantu à a farina di farina è mischjanu bè. Dopu questu, aghjustemu a pasta nantu à a tavula, spizzata cù farina, è aghjunghjela à pocu à 15 minuti, in parechje lagrimendu a farina. Dopu quì, u mette in u cuntinuu, fate cù un napkin è lasciate in un locu fieru durante 2 ori. Dopu à quessa, a pasta di piese nantu à i perlasu anu aumentatu da un fattore di 2 volte. Ancu prima di cumincià à travaglià cun primura, appendate l'amu.

Cume una pasta pè a pasta di levitu?

Ingredients:

Preparazione

Opara per a pasta senza levadura hè fatta in parechje stadiu: u primu ghjornu, trasfurvi 1/3 parte di farina è acqua. In u risultatu, ci hè una missa, chì in cunsistenza pare a una casa grossa, a crema agria. Scopre u nostru opacu cù un napkin è a mette in un locu caldu. Hè impurtante chì ùn hè micca sguardi. Prughjettu ricivutu duvite passà un ghjornu prima di l'apparizione di i primi i picculi bubbles. Pudete mette cù cura di parechji volte. In u sicondu ghjornu, "alimentanu" u spitu, aspicì ancu un altru 1/3 di a farina è tanta acqua à a crema agria.

È dinò quì ci cuprì e postu in un locu caldu. Un ghjornu dopu nantu à a superficia di i nostri opaques sarà una bundanza di bumbuli, chì formanu qualcosa cum'è una cappella di scuma. Una volta, fate a farina restante è vede in l'acqua. Una volta fece cutturallu. Opara serà pronto quan duverà. Dividisci in a meza. Pudemu a meza à u cane, fate cù un capu nylon, facendo uni pochi fioraghji, è mette in a frigorifera. È a seconda mità di a chiachute hè posta in circulazione è preparamu a massa nantu à questu.