End of Love: Martin Freeman è Amanda Abbington parted modi

In i ghjorni prementici di u annu successivu, Martin Freeman ufficialmente cunfirmata rumori di u prublemu di diliziu di divorziu cù Amanda Abbington. In una entrevista cù u Financial Times, l'attore hà dettu chì a parting hè stata in l'estiu, ma intèndinu di mantene a famiglia è a mantene da interferiscenu in ogni modu pussibuli.

A decisione di mette un fini di a relazione era mutualità. Malgradu u fattu chì no sìamu nzemi, averaghju sempri Amanda. Averu accittatu chì una di i mutivi di parting era u travagliu è u mo travagliu cuntinuu.

A coppia hà scuntatu in u 2000 in u settore è prestu casatu. Per 15 anni, anu da "attori sustinitori" à u successu è invitazione à i roli principali in a serie "Sherlock", i film "All Together" è "Sex for Exchange". U più populari Martin Freeman hà righjuntu dopu à u rolu principali in u film "L'hobbit: Un ghjornu inesperu". Un alloghju à longu adupratu ùn solu i risultati di a carriera, a coppia trae duie zitelli.

Amanda Abbington ùn hè micca cusì franca con journalistes è si cunfinau per dumandà micca ùn intervene à a so vita persunale, ma per interessa in successi professjonali. Avanzamente, hà dettu chì ella cunzidira à u so maritu cum'è un attore talentu, chì sapi cunsece nudughjetti inespettati è prisentà l'especettante cù una figura profonda di l'eroi.

Leghje ancu

Malgradu u spedimentu, l'attuali cuntinueghjanu à travaglià annantu à u cuncettu cunghjettu "Sherlock", sò scupiati in a quarta stagione è ghjucate, cum'è prima, un sposu maritatu di Mr. è Mrs. Watson.