Supititori antiinflamatori Gynecological

U trattamentu di e malatie hinchjica di l'area genitale hè a cumpitenza più cumuna facenu da i ginèculi. Sicondu u tipu di microorganisimi chì causaru danni, i fondi sò attribuiti per u trattamentu.

Piuttostu spessu, cù i prugrammi tradiziunali è i rotuli, i suppositori ginekològichi antiinflamatorii sò prescritti. Sò dispunibili in forma di bola o cunti pungente è sò intruduti in u reta, o direttamente in a vagina. A maiò spessu, i candeli sò prescritti 1-2 volta per ghjornu durante sette ghjorni.

Chì sò candele ginekologiche antiinflamatori?

A lista di nomi di suppositori giniculichi antiinflamatorii hè assai largu. Allora, per u trattamentu di colpiti (infezzione di a mucosa vaginal) usanu alternativamente candele è douching. A causa di sta malatia sò capaci di diversi microorganisimi - streptococci è staphylococci, fungi, trichomone è altre. Per fà cumbattimenti, sò longu l'antifungal è antibacterial candles cù l'antisettica. A tali preparazione hè pussibule di purtalla:

Certi di sti drogu anu una cumulazzioni simili, a maiò parte contene nistatin, clotrimazole è chlorohexidine bigluconate. Dopu a realizazione terapia antimicrubbià è antibacteriana per rinvivà A flora orali in a vagina si ponu utilizà tali preparazione in a forma di candele:

Tali drogu sò addupirati dui ghjorni una volta di ghjornu, preferibile prima di dorme. Malgradu a dispunibilità di sti drogu, l'autore in u trattamentu di i prucessi infjammatori hè inacceptable, è u appuntamentu di trattamentu deve esse trattatu da un especialista qualificatu.