Museo Thyssen-Bornemisza


In Madrid, quasi tutti i musei anu valors artisti di e diverse tendenzi è epochi. A passioni per a pittura hè intrudante in l'omu in ogni momentu, cusì i monarchi di l'Spagna per parechji seculi cullonu cullizzioni di quadri, tapisseria, gravure. Ma quannu un turistu sofisticatu voli vede quarchi cosa, certamenti vi visitarà u Museo Thyssen-Bornemisza.

U museu - a più maggiorità privata di i pittura nantu à u munnu finu à u 1993, oghje statali. In questa mena, Spagna hà sappiutu per passà u so rivalu permanente - Gran Bretagna. U museu di Thyssen-Bornemisza si trova in Madrid è hè parti di u "Triangulu di l'Arti" cù u Museo Prado è u Queen Sofia Arts Center . A cullizzioni di pitture cuntene opere di scoli holandeschi, inglesi è alimpirani, pitture di artisti italiani, è ancu travagliu pocu cunnisciutu di maestri americani di a seconda mità di u XXu seculu. I quadri occupanu tutte e camere di u palazzu di u Duca Villahermosa, una petite parte di elle sò esse exhibiti in Barcellona.

Ticchi storichi

A cullizzioni di i pittura t'hà u so uritariu duranti a Great Depression, quandu era una vanzu massima di l'opere d'arti per u prublemi finanziarii. Baron Heinrich Thyssen-Bornemis hè un impurtante industrializatu Germanu, chì permette di principià a cumprà capunanzuli da i caches americani, i cumparati europei, da i parenti è i tornanu à a so patria storica, in Europa. A primu compru era u travagliu di Vittore Carpaccio "Ritrattu di Cavaliere". In tuttu, u barone hà acquistatu circa 525 pittura, chì eranu trasportati in Svezzia è decoratu in a prima esposizione.

In u 1986, à a invitazione di u guvernu spagnolu, tutta a culurazione (è questa nantu à 1600 òpiri maestri!) Si trasferitò à Madrid à u centru di a cità à u palazzu, è sei anni dopu, cù a mediazione di a donna di u barone, tutti i pitturi èranu acquistati in cundizioni speziale da u Regnu. Sicondu i sperti, u prezzu di l'accordu hè circa trè volte più menu di u valore di mercatu.

U museu Thyssen-Bornemisza cuntene opere di maestri cum'è Memling, Carpaccio, Albrecht Durer, Raphaël, Rubens, Van Gogh, Claude Monet, Picasso, Pete Mondrian, Egon Schill, Rubens, Gauguin è assai altri. À quasi cint'anni, creazioni unichi di tutte oralli erani colettati da una famiglia.

Epochi sò tracciati in cronulogica, datendu à u 13 ° seculu è finisci cù a mudernità. E eredi di u Baronu still buy paintings è i mette in un museu, chì, per via di a mancanza di locali in u 2004, dicidi di aumentà. Comu u risultatu, un cumuni di esposizione mudernu cù una terrazza aperta hè stata attaccata à u casteddu. U museu possu ancu exhibimenti tematichi è cuncerti.

Quandu è cumu visitate?

A galeria di stampa in Madrid in ogni ghjornu di 10 am à 7 pm, per una esposizione temporale, u schema di travagliu hè stata individually. Un bigliettu à u museu di Thyssen-Bornemisza pò cumprà in u bilete di l'uffiziu, in ligna o urdinatu per telefunu. Per i pensieri è i studienti di i desi di l'UE sò disposti, i zitelli à 12 anni sò liberi. Prezzi di u prezzu è u calendariu di travagliu, verificate u situ web. In u museu ùn devi micca permessu di passà cun grande sacchetti, mochilas, parapluies, cibo. Ancu ùn pudete micca piglià ritmi.

U museu di Thyssen Museum de Bornemisza pò esse acquistatu cù trasportu publicu :

A nota à cunnoscioli: