Campo del Moro


Vighjà una scursioni per a Madrid è ùn avè visitatu u parcu di Campo del Moro - questu significa chì manca un pezzu di l'anima di a cità, micca imbuvisa da a so atmosfera, a storia è a bellezza.

Campo del Moro - u patrimoniu culturale di l'Spagna

U park hè situatu à u nordu di u Palazzu Giulidiccu . Hè u solu un di i trè parchi à u palazzu ( East Square , Sabatini Gardens ), chì appartene à a Corona Spagnola, è micca à l'Agljale.

U nomu di u parcu - Campo del Moro (Campo del Moro) - significa "campu di i Mori" in spagnolu. Questu hè duvutu à u fattu storicu: à u principiu di u seculu in u centru l'armata di Moor era situatu n stu locu. Anu micca pruvatu à cunfriscà a furtizza, chì era in lu locu di u Palazzu Giura mudernu. È era solu à a fine di u XIX u seculu chì un ordine hè stata data da scambià un parc per a famiglia reale.

Comu u risultatu, un pitturicu parku in stili di l'inglese apparse in u centru di Madrid. U so territoriu di 20 ettari hè circundatu da un muru di mattinu biancu è cù trè entrances. In ogni casu, solu unu in u punente hè operatu - per mezu à e porte falsificate.

Campo del Moro impresses with a beautiful landscape in un stile romantica. Tù sia captivatu da u spiritu di l'immensi campi verdi, adurnati cù intricati sculpite e caschi di fiori. In u parcu ci sò quasi 70 spezie d'arburi, alcune di quale sò più di 150 anni. In Campo del Moro, parechji viaghji, stagni cun cisne, pate, pisci e tartaruga, si puderà assicurà liberamente l'alti, le faïen è pigeons. U parcu hè ancu decoratu cù fontane, utensili artighjanali, i ristoranti, custruiuti da scultori italiani è italiani.

In u prufundità di u Campo di Moro, unu di i musei più interessanti in Madrid , u Museo di Carità, hè stata aperta, induve pudete vedere i carru è i sali chì a famiglia reale utilizatu à diversi tempi.

Cumu à u parcu?

Pudete ghjunghje à versione u parcaghju cù trasportu publicu : avete bisognu à traversu u metro line 3 o 10 à l'stazione Intercambiador de Príncipe Pio o piglianu autobus 138, 75, 46, 39, 25, 20, 19, 18 è andate in Cta. San Vicente - Principe Pio.

U park hè apertu da 10h00 a 17h00 da u luni à u sabatu in inviu, mentre chì in l'estiu hè 3 ora longu in l'estiu. Dumenici è vacanze, u park hè apertu per visita di 9h00.

U parcu ùn travaglia micca solu l'1, 6 ghjennaghju, 1, 15 di maghju, 12 d'uttrovi, 9 nuvembre, 24, 25, 31 di dicembre.

L'ingrata a u parcu hè libera.

Campo del Moro hè un postu rinfinatore per rinfurzà cù i zitelli è cammendu cù l'amici, a solitude romantica è diventendu a grandezza è a bellezza di a natura.