U marcatu di San Miguel


A maiò parte di i turisti viaghjà cumprate à i mercati lucali (unu di i rapprisentanti più brillanti è u mercatu di ferries El Rastro ) in a speranza di cumprà un ricordu di bonu o prudutti freschi è pagà micca menu di una tenda vicinu à l'hotel. Ma u viaghju à u mercatu di San Miguel pò esse equipariatu cù visità u museu (hè un altru locu simili in Madrid - u museu di u pappu , in u quali ùn anu micca solu l'imbusche "escizzioni", ma ancu à gustu è ancu acquistà).

U mercatu di San Miguel in Madrid (Mercado de San Miguel) hè una misura di u baziu orientale è una fera russa vera, una idea immubellativa di i patroni, chì si vultò una piccula piazza in una stufa stufa di l'alimenta. Da u solitu di noi contru l'avete truvatu pocu, sicuru, pudete cumprà cumu quì, ma i turisti, è i ghjovani locu fà quì per un piacè è un clima funziunale.

L'urighjini, u marcatu hè fatta di canali di u burglarinu in u 1915, quasi tutti i bancarini è i cuntadini sò dati è decorati cù intricatu ceramica. Dopu a ricerca di i vie vie pratiche cummirciali in ogni locu cunvertitu in barchi di tapas (vendi petite bocce à a biera o vinu). Quì, per voi in quioscchi è in cariglii, tuttu hè preparatu è vendutu. In ogni locu there are tabelli libri, induve tuttu hè manghjatu cun grandi appetite: tapas tempting, fragrant pies, ghjiornu o osti, frutti tropichi, sushi giapponese, paella spagnola è assai più.

In più di l'ingrossu di i cuntadini, ci sò ancu e butteghi di alimentazione nantu à u mercatu, induve pudete cumprà u pane frescu è dispostu di pezzi è di pesci, pane pasticceria è pane, frutti è zucche intangritti. Parechje famìglie sò impauriti in sta generazione è ponu offre e certe curiusità. À quelli chì sò immersi in a cucina spagnola, ci sò ancu ricetti di ricetti di i parechji è di l'età, cum'è di qualità è di utensili di cucina.

U mercatu di San Miguel ùn offre micca micca solu luntanu o lucali è oltremare per ogni gustu è purse, ma dinò a tradizione di tastera è di manghjà. Tuttu ciò chì vede, pudete, è ancu più, deve pruvà, ricuperà u gustu di l'aromu di u vinu locale. E, sicuru, quarchi cosa di piglià cun voi (parechji turisti, senza sapè cumu chì purtà da l'Spagna , firmà a so scelta hè nantu à stu tipu di souvenirs gastronomichi).

Cumu ghjunghje?

U mercatu è a zona nantu à quale era furmatu u cuntenutu u stessu nomu è sò situati à a parti cintrali di Madrid vicinu à a piazza Mayor . L'estazione di metro più vicinu hè a Puerta del Sol , prima di pudè passà à u metro da u L1, L2 è L3, à u L2, L5 è R à l'Uffiziu. Prima di a Piazza di San Miguel, ci sò ancu busi, truverete e Rutes n.3 è No.148 per andà à l'impegni-piazza di a Villa.

Dopu decidi di visità u mercatu di San Miguel à Madrid, ùn pudete micca ricanuscimentu l'ore di apertura, cum'è u mercatu ci ferma solu da 5 à 6 da a matina. Ancu se nantu à u sinjalu ufficiale è indicatu chì travaglia da 10 à 2 ore, ma quandu u travagliu di u cuncorsu culminate, tardi in notte cafè è cafe, bars è ristoranti cuntenenu per a aperta, discursi aperti. Per i turisti, u mercatu di San Miguel hè praticamenti un locu spettaculu di appetizing round-the-clock.