Lyria Palace


Certe volte, parechji paroli pari chì i storichi più reale è veriti, ma in vita, ci sò esempii cume fatti, avvene è patrimoniu stòrici sò simuli solu per un fabuloso conte di fata. In a Princess Street, vicinu à a famosa Grand Avenue è a Piazza di Spagna di 1773, hè un edifante majestuosu, di u latu sicutantu simili à u Palazzu Giulinu - u palazzu di Liria, adurnatu cù i so propri jardinu. Questu hè u nidu in famiglia di u clan anticu di i duchi di Alba.

Fairy tale history

In u distante passatu, in u 1472, u Capità Generali di e milizie di Castiglia Garcia Álvarez de Toledo, u Regiu Alba di Tormes per i servizii di a corona hà publicatu un decretu nantu à u premiu di u titulu di Duca. È finu à quandu, dopu à più di 500 anni, i so discendenti vive è si prumove in quellu chì, trà e altre cose, sò i re di Navarra, i discendenti di Colpu, u re di l'Inghilterra, Ghjacumu II, è una quantità di persone majestu è famosi. Oghje u ghjennaghju di i dukes hè cuntinuata da a donna più titulata è ricchezza in u mondu - a 18 Duchessa di Cayetana d'Alba è i so cinque figghi è figliola.

A custruzione di u palazzu si principia dopu à un bellu casamentu è a fusione di dui di e famiglii europei più antichi, l'Stuart è Alba, à u dumanda di Ghjacobbu Stuart Fitz-James. Ghjè andatu à parechji altri è ùn era senza a participazione di i famosi architetti di a so tempore, Ventura Rodriguez è Sabatini, chì eventualmente hà custruitu una di e più privati ​​in Madrid cun una area totale di circa 3500 metri quadri. 200 camere è abitudini. U palazzu possa una scala frontal grande è una biblioteca enorme di 9.000 libri. Doppu lu palazzu si spicciunu jardini inglese in u stilu romanticu di Versailles. Questu hè u solu oasi verduzzo chì hè nantu à u mappa di Madrid. L'ortu hè imbrunatu cù belli statues, è in un angulu hè un cimiteru chjuicu chì sò i ghjacari i ghjacadelle prediletti da i generazioni di i dukes.

In a Guerra Civile Spagnola, u Palazzu di Ligna hè stata malduta, parechji valori sò stati distrutti o crediati, ma a maiò parte di elle puderanu esse tregati è oculeti in anticipu. Eccu dopu dui dicennii a casa hè stata restaurada è anu prestu accessibile per i turisti com'è museu. A famiglia di Alba hà sappiutu per cogerà è restauraghjamate parechji rossi di ricche antichi d'una natura. U palazzu cuntene una cullizzioni preziosa di i pittura nantu à Rembrandt, Rubens, El Greco, Goya, Bruegel, Titian, Renoir è assai altri maestri famosi. Inoltre, u tesoru di i duchi ci includenu 4000 mancu di manuscritti di u genus Alba, circa 400 cartoni di veddi prugrammi stòrici, a Bibbia alba, carta di Columbus, tapissimi, porcellana, una cullizzioni di caru armani medievali, mobili, prudutti metallici preziosi è assai ornamenti familiari. Ogni salottu di l'exposition porta u so nomu, per esempiu, u palcuscenu di u Grand Duke, u palcuscenu di Goya (per ùn esse cunfunditu cù u Panteo di Goya , ancu locatu in Madrid ) è altri.

Pò bisognu chì a viggilia Ducae Alba cuntinueghja aduprà a so racoltazione di capulavori, cumprà à l'opzioni di l'antichi è di i pittura di i seculi 19-20. Inoltre, in a mansioni di i famosi di i duchi hà cuminciatu à cunduceranu cunghjenzii privati, è u prucedimentu à mantene l'edificu stessu è a preservazione di u patrimoniu di a cullizzioni.

Nostri ghjorni

U Palazzu di Liria oghje, anchi si sà tutta a prupietà privata, ma da u prezzu hè apertu da u sabbatu per i turisti. Per accede à u listinu di i visitori à a ricerca privata più ricca, primu ghjunghje à prima appiecà à l'amministrazione di a cità o pruvate a vostra furtuna: fate a vostra cartulare in u cartone di u bastimentu è d'aspettate 20-30 minuti: serete apertu s'elle piace a famiglia di aristocratici. L'Excursione sò tenuti à 10, 11 è 12 ore nùmmiru limitatu limitatu di turisti.

U trasportu publicu più vicinu: