Vestiti è sarafani - estivi 2014

U tempu d'istante hè invariabilamenti assuciatu à i bè è cali, à quelle parechji ghjornu. Da quì a tendenza principali di i vestiti di e donne di e donne di l'estivi di u 2014.

Luce è vulanti, appressu, pudete puru carattirizza u novità più impurtante di a stagione. Creatu à ùn solu prutezzione di u calore, ma ancu per enfatizà a feminità è a sofisticazione di u so patrone.

Moda vestiti è sarafani per l'estate di u 2014

In l'estiu di u 2014 i vestiti longu è stiluttenti fatti di i materiali fluirati sò cunsiderate una tendenza incondizie. Questa hè l'opzione più adattata per i raggiunarii chì volenu sceglie i difetti di a figura, creanu una figura femminile è gràzia.

Ùn senza interesse sò belli vistiti curati è sarafani, chì in u veranu di 2014 un pocu mudghjeanu da i primi pusizioni, ma, invece, stà in a dumanda. Sò assai attivi eccu tali mudeli à i patroni di i pierri slim e una figura impeccable.

Hè impussibile di imagine un vestitu di moda è sarafan senza elementi decorattivi, in l'estiu di 2014, stampa fiurali è animali, strisce è piddus, ogni tipu di toffiglii è flounces, lacing è lace pò esse usatu cum'è tali. In una parola, l'assortimentu largu piace à l'aderente di e distinti stilii stilistichi è e categurienità. Inoltre, digna di i mudelli d'attuali cù e funzioni seguenti:

Soluzione di culore è materiali

Malgradu u primu preputitu di vestiti è sarafani in sfumature brillanti è satu, parechji pruvucari l'attuali mudificati in una cunversione di ghjuventù contr'à biancu è biancu.

Parrannu di i tessili di a moda, hè bisognu di nutà a urgenza speciali di materia trasluzente è fluintu. Eccu, i principii prusperità per a costura di stane d'istati in questa stagione sò silk, guipure, chiffon, lace.