I 2015-2016

Modèli fashionisti aduranu u pezzu per u fattu chì anu da truvà parfizzioni cù i più diversità di vestiti, è aghjunghjenu a so amata eleganti, l'armunia, a sexualità. Cusì, pudete cambià l'imagine cù stivali di moda, almenu ogni ghjornu. Hè per quessa da a staggione à i tempi di staciuni prupone una nova cullizzioni di calzini stylili per i femini. È u modellu 2015-2016 di l'oghje è invernu ùn hè micca esvenzione per a presentazione di stivali veri.

Stivali di moda - autunno-invernu 2015-2016

In a nova stagione, i diseggiani hannu pusitatu assai enfasi nantu à a suluzione di u culore in i cullezzione di e stile di a donna 2015-2016. Oghje, classici è sfarenti sfundate sò imbuttati à u sfondate. Avà in a moda culori saturati è culori di l'acidu - giallo, aranciu, rosso, verde. Sicondu i parrucchieri, sta scelta fa permette stava assulanosa è radiante, malgradu u malu tempu. In quantu à l'stile, in seguitu, sicuru, u coiu classic è suede jackboots sò sempri cum'è populari. Ma ancu i diseggiani presentanu interessanti interessanti chì aiutavanu à enfatizar l'individualità è l'uriginale in l'imaghjini.

I curati sò calze . I più populari in a nova stagione eranu mudelli à u mità di u cadiu. A supercépée de l'arsenal ùn solu pruteghja contru a terra è fridda da u centu percentu, ma ancu sottufenni longi peri slavi. Spezialmente pertinenti sò sti stivali à nichi d'alta crescita.

Sneakers-boots . Unu di i modi più in moda in a stagione 2015-2016 sò cunziddi stivali in u sportiu . In sensu, in pratitetita è comodità, i sportivi ùn sò micca uggetti. Per quessa, tali mudelli sò diventate unu di i più apprizzati per cumpia l'imagine di uguaginu.

Incidi stivali in fur . In l 'inguernu 2015-2016 in moda sarà stivali nantu à un pianu nantu à u pilellu. Tali mudelli, sicondu i diseggituri, sò più adattati per u periodu friddu. Avà ancu u fretu più forte è u ghjuvenu ùn sarà micca un obstacle per creà una stile chic e unicu.