Comu ase à a terra di u fornu per piantini?

Avemu intesu intesu è leghje parechji volte chì, prima di siminari e piante di piantini, u solitu deve esse decontaminate, è pò esse fattu di parechji manere. Unu quellu di ristorante in u fornu .

Cumu fassi calà a terra in u fornu?

In questa materia, avete bisognu di sceglie a temperatura curretta è u tempu di prucessu, perchè puderebbe sottumessu è in più di fungi è peste distrugge tutti i microorganisimi utili, facenu a terra mortu è sterile.

Allora, à quale tempera è quantu per ignitar a terra in u fornu: a temperatura ottima hè 70-90ºє, u tempu hè quasi a mitad d'ora. Dopu à quessa, u duminiu ci vole à dà tempu à rimettimu u equilibriu di u microflora utili è solu l'usu per u sante.

Hè impurtante sapè à fà ristorante di a terra in u fornu per piantini: per questu, deve prima hè strufinata, ligeramenti apicultatu, è pozzatu annantu à una carta di metallo cun una capa di circa 5 cm è immersa in un forru precuvenu.

Ammera à u tarrenu hè una versione mudificata di calcinazione. In questu casu, u so postu hè colpi in una manica per fugliale è hè mandatu à u fornu. À u listessu tempu, l'umidità si reteneva in u locu è ancu di un effettu di acqua cun acqua fervente, postu chì l'humidità in u locu calienta finu à i 90-100 ° C è, nantu à questu, limpa è disinfect.

Averaghju bisognu a terra per i pianti

A prufunzione di u tarrenu hè casi a chjave per u crescente di e piante. Da a pruvvidenza propiu di u tarritoriu, a salute di e mudeli di futur è e piante d'adulte deve direttamente. A calcinazione hè stata cumprenduta cù a bactria patogenica, nematodi pratiche, ova è pupi di insetti, spori di fungi. Inoltre, questu hè cumu in anticipu battica cù a "legne negra" - un inimicu periculu di e piante.

Comu pudete vede, ùn avemu micca abbandunatu sta stanza, perchè ùn avarà da esse trattatu è micca di scumparà e crescite cun cultiva di mudie.