Semente di semen di pepite dulce in i pianti

Forsi, ogni horticultore hà una pezza di terra unni prutege di fallu una pepite dulce - fragrante, savurosa è incredibile utile. In ogni modu, ùn tutti ùn anu sapiu chì ci sò spessu prublemi à u crescente di e piante di pepite dulce, cum'è questu verdura hè abbastanza capricciosa è ancu in regione miridiale ùn anu dettu u pussibuli. A preparazione curretta di i sardi è a piantazioni nantu à i pianti di muneta vi aiutarà à esse da questu.

Preparazione di semen di pepite dulce

Piglianu a cuncetazione di u cultivatu di piantini di pezzine dulce nantu à l'esempiu di a varietà "Bogatyr", cum'è u so risultatu è dà una vendita excellentu.

Allora, bisognu di sceglienu i sementi mediani è piatti. Sè cumprate cum'è in sacchetti, sò prubabilamenti prucessi è disinfettati, perchè ùn avete micca bisognu di una solu suluzione di potassi . Ma s'ellu avete sementi di a vostra billetta, ci anu sull'acqua à 20-25 minuti in una solu suluzioni manganese-potassiu di 1%, poi pozzu aduprà à fretu l'acqua.

A stimulazione ulmisione di u crescenu di a semente, Pudete a preparazione di l'infuzione di nettle (1 culletta soprapiutu di fuglianti fugliale per vittura d'acqua fogara) o utilice solu solu dispunellati di Emistim C ou Ivin.

I sementi di pepite preparatu da stu modu si germinate in un pappagallou cambiatu à una temperatura di + 25..28 ° C. In mediu, e pene finale in bocca nantu à ghjudiziu u 5 u 7 ghjornu. Dopu questu, sò trasfiriti in una mistura di u sforzu dispostu per a cultivazione di e piante.

Quandu si dumanda quandu u pene u pezzine di e piantini, a risposta serà di 2-3 ghjorni di frivaru, nantu à a luna crescente. U predefinitu di a simplicature varieghja da annu à annu secondu u calendariu lunare.

Quandu si sordi u pepite dolce à i piantini?

Quandu i zitelli inchicciaru è ghjunghjini, hè u tempu di principià a piantà in terra. Questa stage hè u più rispunsevule, postu chì u 80% di i falli in u crescente di crescita sò in non cumplizzioni cù a tecnulugia.

Reguli principali:

  1. I Sementi ùn sò micca suminatu nè più di più di 1 cm è dà cun l'acqua suffirenziu, altri ùn anu micca ascendenti.
  2. A tampiratura di u cuntenutu di a casella cù e pezziuni di pumba trovanu sia mantinutu à una temperatura di più di u 20 ° C.
  3. U mischju di u meli di piantini contene assai umidi. U cuntenutu di turba solu acidifies u tarritoriu, chì hè u risultatu da quale u mulinu di e piante. Ideale per pomi bianchi hè a seguente mutazione: "mole" è humus in una proporzione di 1: 1 incù l'aghjunzione di frasca di legno (0,5 litri per bucket of soil) è ciumi di fiume (1 kg per bucket). Prima di a simplicità di e sizioni, sta misura di u mischju deve esse spartu cun acqua fogera o steamed in u fornu.

Pigliemu direttamentu à u prucessu di sementi pezzi di dolce à i piantini. Nant'à u regnu, avemu marcatu in u solitu Scintillanti 1-1,5 cm in altu cù una distanza di 5 cm trà e fila. Ne necessitemu farà una distanza di 1 cm trà e sementi. Ughjugna u sforzu è difende e sere, sprinkle è sprinkle un poco cun una soluzione di u permanganatu di potasio.

Scopre i casali cù a film inserita è a mette in un locu caldu. Dopu à i ghjorni 3-7 ghjorni, principià per esse accade. À questu tempu, u polietileniu hè eliminatu è ponu e casellini nantu à u vitru, perghjennu apertu a finestra. Durante u ghjornu, a tampiratura di u cuntenutu deve esse à + 14..16ºє, à notte + 11-13ºє.

In a ghjinerizzioni di e manni hè impurtante dà e cose cun l'acqua curretta. U tarritoriu duvemu sempri adupratu un pozzu capipone, chì si pò esse acquafitatu finu à u siccatu di a cima.

2 simani dopu à a simmu, hè necessariu di finisce e piantini, eliminendu i crescite dèbbuli. In altri 10 ghjorni, quandu i piantini sò in u stadiu di 2 foglie reali, hè torna punzonata, perchè a distanza trà i rimanni hè 4-5 cm.

I mudelli cultivati ​​è rinfurzati sò dived in un invernamentu, cubierto cun film di polietileniu à una distanza di 30-40 cm trà i fille è 20-30 cm trà l'arbureti. Un mesi dopu, i piantini s'apientanu bè, è pò esse trasfurmati à un locu per sempre.