Cumu trasplantà un dracenu in casa?

Dopu trasplantà a dracaena è una parte integra di cura. Mentre a pianta hè ghjovana, esse bisognu di un cambiamentu annuale di a tarra è di a pignatta. Questu hè dovutu à u fattu chì u sistema radicali putenti di u fiore custituiscevi sempri più spaziu. Sì a pianta hè aggradèvule in un pezzu, ùn sviluppa male è sviluppeghja. In questu articulu, avemu da amparà cumu per trasplante dragon à casa per tutte e regule.

Cumu trasplantà u dracenu in un altru pote?

Prima, definisimu cun un pezzu novu. Pò esse solu ceramica è plastica. A cosa principal hè chì a so grande hè dettu solu 5 centimitri 5 più di l'annu passatu. Sè a pianta à a pianta in seguitu in un cuntinuu enormu, a dracaena ùn duvereva tempu d'assicurà umidità, chì, in u risultatu, u pianu principia à pudete cù e radichi. È a massa verde micca criscenu finu à e radici piglià tuttu u spaziu di a Terra.

A forma di a pignata hè ancu impurtante - per dracaena hè megliu per piglià cunzzione di rinfrisca, vetrina. Ci hè bisognu chì hè una vacanza, induve l'acqua si funziunà cù a prima regula.

Quandu u pome hè acquistatu, pudete tramandà direttament in u trasplante. A quistione di quandu hè pussibule u trasplante Dracaena, a risposta hè chì hè megliu per fà questu in a primavera.

U sistema di e razziamente estratti cù cura cù un corpu eternu. I radichi di a dracaena sò assai sensittivi, cusì accetta cusì impurtante. A u prucessu si spendeva, uni pochi ghjorni nanzu di u trasplante pianificatu, ùn aghjunghje micca u fioru - a terra ti manca a secca è serà megliu se separà da a pignatta.

Quandu a pianta hè digià fora di a pignatta, cunziddiranamente i razzii. Sì ci sò danati, trimminate cù un cuteddu cutidianu o tesistenti, è poverenu i taglicini cù u carbonu.

À u fondu di u novu prugnu, prisintate una capulavanu bonu di drenaggiu anticipu, fate u so terzu di questu. Pudete cumprà meliunità di meli di ready-made for palm plants in a tenda, o pudete appruntate à voi stessu: fronda, turfy sand e coal in proporzioni di 2: 6: 0,1: 0.05.

Ùn avete micca intensificatu assai a pianta, ma in u stessu tempu i lassalli libri, hè questu, ùn cose micca u pome cù a terra à a cima. A pianta trasplantatu pour è lasciate in a penumbra.

Parechje persone anu interessatu à a dumanda di quantu spessu esse necessariu di trasplantà un grandu dracenu. Fate quessa menu spessu, una volta cada 2-3 anni.

Cumu trasplante dracenu cuttings?

U tagliu di a dracaena pò esse apicale o tallo. Per uttene u troncu apicale, unu di i processi suprani di a pianta deve esse chjappu cù un pruner nicu o croce. A durata di u cuteddu ùn deve esse menu di 10-15 cm. A locu cutu deve esse lasciatu, senza fassi, scorci di l'corteza è cusì. U zogliu macchjianu hè macellu chjudeu cù un cutiddanti cutidianu, un pezzu di 5-20 cm hè abbastanza.

L'arraggiri i cuttings sò megliu in a sile, perlita o in un terrenu speziale per l'arbureti di palme. Sì l'arradichera à l'acqua, assicuratevi chì a so temperature hè sempre à u listessu livellu, à a temperatura ambientale. Rizzi apparecenu u ghjornu 7-14 in u casu di sciculi apical è 30-45 se caghjoli. Dopu à quessa, traspurtaremu a pianta razziata in un putu petitu cù u bacinu è a terra propria.