Dungeons di Riga


Quelli di i sutteri di Riga sò assai ligere. L'immi di i pupulazioni campagnoli è i turisti anu cuntzertu storii nantu à i passagieri sotturidi sottu à u fiumu Daugava , i tesori guardianu in i camere sotterranii. Casi ogni fille Riga hà intesu sta storia; parechji, crescente, cuntinueghjanu à rave nantu à u tema di i ziegge urbane.

Ci hè una certa verità in e leggende?

Sfortunatamente, l'excitazione di l'imaginazione ùn hè micca statu cunfirmata, ancu chì i terni terni sò in Riga. Hè truvatu nantu à u territoriu di a Cità Vechja durante a custruzione, di stati di cumunicazioni è di scavi archeologi. Hannu un pianu puramente praticu, luntanu da u romance; in solita questa:

Movimenti sottu i bastioni

In u seculu XVII. in Riga cumincià à custruiscia e fede di a nova fortificazione, sottu quelle settate i rotuli di cumunicazione è mio galerie. In u XIX seculu. Questi strutturi subterraneanu cumincianu à truvà in l'opere.

Particulare di un passaghju sotterrore di 30 m hè statu scupertu in a fini di u 1970, quandu un fossu era dugnu sottu à u locu Rhenzenu sottu custruzzione. U tunelu hè andatu à u cantu di u boulevard Jan Rainis. Un scontru simili hè stata fatta durante l'esercitu in u locu induv'ellu si trova u bastionu Marstal, trà e strade di Marstal è Minsterjas.

Fragmenti di passaggi suttalati trovi in ​​i 1930. quandu sò stumps sò stati vicinu à a custruzzione di l'Opera e Ballet Nazionale - u locu di u bastimentu di Pankuku. In l'estiu di u 2014, durante a ricustruzzione di a quadru in fronte à l'Opera Nazionale, una altra sección di u passaghju sottumessu hè stata diversa di metri d'altitudine.

In u stessu annu nantu à a strada. Eqaba, 24 un petit fragmentu di u passaghju sottumessu, chì porta à u bastone di Yecab, hè stata trovata.

Sette edifici residenziale

Dapoi u tempu anticu, sottu à e caseroni esterni, ci sò stati custrutticati. Quandu anu stati crescati, a cantina passò sottu a strada, formando un petit passage subterraneanu. In u XIX seculu. cuminciò à mette e cumerci di suttastanti e sti movimenti interferite cù u travagliu, perch'elli spallevanu è cuprianu a terra.

Un grande basamentu hè in a casa di i Chichini , pussibulità di a Fraternità di i Chichini - a sucità di i ghjovani, chì a stemma di armata ponu scrive u capu di San Maurizio. A cantina era beni guardia; Hè cunnisciutu chì da guidà un passaghju sottumessu à u bancu di u Daugava, induve a fratellanza hà u so propiu mese.

Dungeons di u Castellu di Riga

Ma chì à u Casteddu Riga , custruitu in u seculu XIV? Dopu tuttu, ùn deve esse passaggi sottulètichi per quale puderete scappà duranti l'assediu?

Indubbenu, i castelli medievali custruìanu passaggi per esse di fortificazioni difendenti o à mandà un messenger, se ne necessariu. In i ghjurnali di u XIX seculu. cuminciò à prisentà rapporti chì parte di sti movimenti stati truvati in u castellu di Riga. In ogni modu, sta nova ùn hà micca truvatu cunferma.

In u 1969, mentre chì stende un centru di crescita in una zona vicinu à u Castellu di Riga, un túnel sottumessu à 50 m hè stata scuparta. Hè stata murata da parte di u casteddu. Un cursu simili hè stata trovata in u giardinu di sculture da vinu à u casteddu, à custruisce una sala di mostra. Ma ùn sò micca cavergini antichi. A ghjudicazioni da i studii di u nivellu di u livellu, a so età hè comparativamente small. Hè assai probabbli, queste sò parti di e furtificazioni di u 17u seculu.

In altre edificiu anticu - i stessi eroie di e leggende nantu à e caves di Riga. Ci hè una legenda chì sottu à l'antica Torre Puleva hè custruita una sala di pietra iscu cumplicata, induve a tesaura di a cità hè sempre guardata. Hè dichjaratu chì in i ziegge di a Cattedrale di Dome s'aprizza i tesoru di i Cavalieri Templari, è i piani di dungeons è chjavi sò in u Vaticanu. In ogni modu, nisunu studia a cantina inundada di a cattidrali.

Cumu ghjunghje?

I turisti, chì anu vintu à Riga per i ziegli, avissiru visitatu a cità vechja , induve u castellu di Riga, a Torre di Pule , a Cattedrale di Dôme, a Casa di u Capicorsu, u custruttore di l' Opera e Ballet Nazionale sò situati . Hè facilitu per acquistà in a cità vechja.

  1. Dopu l'estazione di l'autobus è l'estazione di ferrovia Riga-Pasajieru à u Vechju Città ponu arrivà à pezu in pocu minuti.
  2. Da u Riga International Airport, ci hè un autobus nè 22. Hè da esse risparmiatu à u "Naberezhnaya 11 di Novembre". U bus depuisce ogni 20 minuti. direttamente da a terminal building. U viaghju dura 25-30 minuti.