Cattedrale di San Pietro (Riga)


A cattidrali di San Pietro in Riga hè una grandi dominanti urbanisazioni cù u più altu spire in a cità, unu di i monumenti più preziosi è più antichi di u Medievu in a Regione Baltica. A cattidrali hè un monicu monumentu di l'architettura gtica di u 13u seculu d'impurtanza naziunali. Malgradu à parechji disgrazii chì, per parechji seculi, cascà nantu à i muri di a chiesa, i citadini di Riga fôru pirmettuti di scundizà à l'oblitzione à questa struttura di a cità di cult. Comu centu anni fà, oghji a Catedrala di San Pietro in Riga hè u simbulu sacru di a capitale, cù a so grandeur è inviolate.

Storia di San Pietro

  1. U XIII seculu . U primu senimu di questa chiesa in l'annali (1209). À quellu tempu a catedrale era una stanza cù un salottu è trè nave (oghje i restani di sta struttura pristina sò parti di a dicurazioni interiore di a cattedrale di San Pietro). A torre hè stata originalmente distinta.
  2. Seculu XVIII . Marzu di 1666 fù u puntu di iniziu per i numeri disgrazii chì eranu destinati à succede à u grandu tempiu. Quandu sò stete paura di più di 200 anni, a torre si colpighja in sesta, sipolcendu parechji persone sutta i so ripiche. Rigans litterally immediatamenti hà cuminciatu à restituurà a ghjesgia, ma tutti i so sforzi eranu in vain. In u 1677, una torre inaccessa hè distrutta da un forte incullu. Dopu questu, u maestru principale di u bastimentu di Riga - Rupert Bindenshu assumau l'affari, è digià in 1690 a so creazione hè statu presentata à a cità. L'altezza di a Catedrali di San Pietro era questu u più grande di e chjese di a chjesa di lignu in tutti l'Europa. A faccia fatta occidintali di u tèmpiu cù portali di petra in u stilu baroccu hè u travagliu di Rupert Bindenshu.
  3. XX sèculu. Cattedrale di San Pietro in Riga fù distrutta in 1941 da u focu di artiglieria. A ristaurazione in u periodu di a trasgirazione si cumpunghje pocu. In u 1954, u teatru era ricustruitu, in 1970 - a torre. In u 1973, apre un roulone di observazione, è in u 1975 abbinaru un rolu di torre. A dicurazioni interiore di a chjesa hè stata riformata solu in u 1983.

Cattedrale di San Pietro: description and information for tourists

A famiglia cù a chjesa antica hè megliu di principià da afar - anu sempre fora. Ogni facciata hà e so funziunalità propriu. L'attrachju più architecturally - a facciata uccidintali, decorata cù trè portali di l'ingressu di u seculu XVII - a porta sante di a cattedrale di San Pietro.

In parte di u bastimentu, in l'altare parte di u tèmpiu, hè un monumentu à i musicisti di Bremen . A sta cumpusizioni sculpturale attrae multitùdine di turisti, quellu chì ùn manca missu l'oppurtunità di fricà i spouti di fabulosi animali per furtuna.

Dentru di a catedral ponu vede a storia di u bastimentu. Nantu à e pareti sò stavene l'antica capelli d'arme, sò parechje chjassi è l'epitapi di lignu, ci hè una cripta, antichi lummi è altri artifacti. Tra l'articuli più monumentali di l'internu di a chjesa, ci hè un grande candele di bronze di settimane (378 × 310 cm) fatta à u XVIe seculu è una statua medievale di u cavallu Roland, chì hà apprezzatu a piazza di l'Agljale (dopu chì u monumentu era dilapidatu, era sustituitu da una copia è uriginale trasferitu à a chjesa).

Pudete ancu vediate u panorama breathtave di Riga da i stagioni di a St Peter's Cathedral. Ci hè dui: 51 è 71 m altitudine.

Ogni misi, a chjesa exhibe una esposizione di varii tendenzi: pittura, scultura, gràfiche, arti tessili, arti apprussimati pratichi, fotografia.

A cattidrali per i visitori accetta dinò l'urdinendu schedariu:

Da u marti à u sabbatu:

Domenica:

A bilitze altru una ora prima di a fine di u tempu di a recepzione di i turisti.

Ogni passaghju pò esse acquistatu in dui tipi: per una rivista completa, cumprese l'elevatori nantu à u elevatori à i piani di a vista, o solu à l'esposizione.

Prezzi di u prezzu:

L'ascensione passa ogni 10 minuti. Nantu à u tempu, piglia u 12-14 persone (secondu u pesu totali).

Sì ùn vi vulete svià l'ascultori per vede da a Cattidrali di San Pietro in vista da l'anziane, è vi vulete sultà à u tèmpiu di l'internu, ùn puderebbe micca cumprà un bigliettu. Chì pudemu fà fà quì da gratis:

Pudete salvà in modu sana in u tèmpiu in libertà, ma solu à quelli paesi duv'è chì a cinta rossa hè stendu. In ogni modu, u ritrattu generale di a Basìlica di San Pietro hè una petite una, cumparatu cù ciò chì veramente fascinate stu munumentu fascinante di a storia è l'architettura. Perchè sì, sì stà per a prima volta, ùn dispite di 9 €, per sente tutti i misteri è a ricchezza di u patrimoniu di stu locu incridenti.

Cattedrale di San Pietro: fatti interessanti

Cumu ghjunghje?

St Peter's Church hè statua annantu à a strada Skarnu 19. In questa parte di a cità, pudete ghjunghje u ngruppu di tramu 3 (vede Aspaziyas boulvaris), è cammina un pocu per a via Audey à a intersezzione cù a strada Skarnu.

L'altru opzione hè di piglià u ngruggiu N ° 2, 4, 5 o 10 à u Grechinieku Street è andate in a intersezzione cù u stanu Skarnu per a via di Marstalu.