Debiti di u zitellu in casa

Qualchi parenti ùn anu micca bisognu à intervene zitelli in u travagliu domesticu - dichjaranu, perchè privà u zitellu di una zitelle senza sapè, permettenu di ghjucà i ghjucate è abbastanza da ellu. È sò micca sbagliati. I sicilii di u zitellu è a famiglia sianu accunsentenu chì i zitelli chì facenu aiutà i so parenti in una età in primaria età in u futuru avientu megliu à a situazione di u kindergarten / scola, anu troppu menu assai prublemi cù l'autoestimu, sò più cunfidenti in elli chì i so "carefree" parenti.

In parechji siti, ponu truvà listi apprussimati di i prughjetta di a casa di i zitelli in prighjone. Se vulete, pudete leghere, ma ùn hè necessariu. Dopu tuttu, per certu, accunsenu chì u zitellu hè unicu è hà una persunità unica. Cusì, un accordu ndividuali hè necessariu quì. Un zitellu è in sei anni pensanu chì u mopu hè designatu per esse cum'è cavallu durante u ghjocu. È l'altru digià a l'età di quattru pò esse stu scecenu qualità qualità è cù piacè fate a cumpagnia di wet cleaning in a so stanza.

Allora ùn aghju micca datu liste impurtanti quì. Stu articulu hè fundatu nantu à l'espirienza pirsunali è u sensu cumuni, più di i normi è i tesi di i libretti di pedagogia.

Quandu avè da cumincià à insignà à u zitellu à i debuli domestichi?

In fattu, un zitellu pò diventà u vostru assistente à una primicissima età. I paisani apprendu tutte sse per l'imitazioni di l'adulti, è a nostra cumpagnia hè da permettà à u zitellu per osservà, per aghjunghje u momentu di interessu à copià l'accionu è solu per aiutà à coordinaru è raghjone sta attività.

Dacciu vi daraghju un esempiu da l'esperienza persunale. U mo figliolu à l'età di un annu ùn hà micca piace à ghjucà à i so ghjocelli, ma ellu dumandava un cuntattu constantu cun mè. In u risultatu, u primu annu di a so vita, aghju fattu tutte e prughje di a casa, affinchendu u zitellu in i mo braccia o in un bracciu. Dopu nun avè principiatu à camminà, u figliolu accuminciau a seguità à nantu à i tacchi è vicinu per vede tuttu, ch'e aghju fattu. E in un annu è 2 mesi volse, cum'è a so mamma, per scaricà lavà di a lavà. Questu sta rapidamente sta parte di l'animazione diventate in l'aiutu veru: u figliolu pigliò u so robba lavurava da u carru è a m'hà dettu à mè, è aghju chjappu à secre. Per ogni cosa chì aghju portatu, aghju aghju datu per ellu è bracciate. Tuttu u prucedimentu hà permessu chì u zitellu hà un piacè fugliale. E ora, solu dopu chì l'oluva chì a lavatrice finisci u ciculu di lavà, sonul chjama à u bagnu è aiutatimi aiutu à scaricamentu è di colpu.

Se tenete attente à u so zitellu è permettenu di piglià l'iniziuzione, avete infurmatu bè ciò chì e vostre attività generale sò interessanti di ripetiri. Forsi u vostru picciutteddu vulerà mette in i pillows torna in u mumentu chì sete cungociate o cullate un lettu. O puscia un pianu vacanti in u lavu dopu à a cena. Chì l'hà da fà. Eppuru, prima questi picculi passini di u zitellu à l'indipendenza ùn ti salvià u tempu, ma in u futuru crià a basa per a vostra vera "cooperazione" in l'affari di casa. Allora e responsabilità familiari di u to figliolu saranu furmatu in modu naturali, senza alcuni educazioni speziale è i suggerimenti.

Cumu distribuitu e rispunsabilità di i zitelli è di i genitori?

Se sente chì u to figliolu hè ghjuntu à l'età di u cuntenente, capaci di participà à l'affari di un membru di a famiglia, è ùn ci hè micca aiutu o micca abbastanza da ellu. Ùn àbbia paura chì vi serà accusatu d'"sfruttà u travagliu nimminu", ma parle cù a famiglia nantu à i rispunsabilità di u zitellu in a famiglia. Forsi queste si ncuntrau a resistenza di l'avanna, chì sò cuntenti pè a zitiddini senza sapè di u so nipone è chì sò pronti per fà tuttu per ellu. Ùn lasciate Fighice dettu novu è novu chì u zitellu di a casa deve esse responsabilità, chì questu facilitate a so vita in u futuru. E preparate à mantene una "reunione di pianificazione" quì sopra à a parte di u zitellu.

Per fà quì, prima di tuttu, fate un listinu di chjuchi casi sèmprici chì vo vulete delegate à qualchissia da a casa (per un iniziu, 2-4 punti per ogni persone). Sapete bisognu di ciò chì sarà cum'è: per esempiu, u tè di culleghju di culleghja, pianificanti d'interiors eterna, straccate a robba, fretendu a tavula dopu l'esmorzar, lunch, cena, etc. Sò i famiglii per una conversazione (serà megliu se avete u sustegnu di u vostru maritu, altri adulti cù chì vi vanu in anticipu). Dite qualcunu cose, chì parechje micca nutizie chì deve fà per guardà a casa limpa è confortable; quantu quantu tempu ti maneranu - u tempu chì pò esse passatu per un ghjocu o per un passaghju. Amparu è leghje a lista. Invita u zitellu è l'adulte à sceglite u so propiu attività per quale anu prestu à risponde.

U prossimu siguciu è istruzzioni. Fate qualchì uguassu selezziunate da u zitellu per a prima volta cun ellu, perchè più tardi ùn avete micca fà fà cumenti di ciò chì tù ùn anu micca spiegatu.

U zitellu saperà tuttu? Ora guardate u cumplimentu di u cumplimentu di l'impegni. Accustom u zitellu à a respunsabilità. Intimi di cumpassioni pietusa di liberallu da i casi ("almenu oghje, hè cusì chinu)". Hè sceve dura, ma chì hè cumu si sviluppa un sensu di rispunsabilità in u vostru attore assistentore, cumune cù e sapè fà, è insegni à pruvà à i risultati di u so travagliu.

In questu casu, cum'è a distribuzione di e responsabbilità di i zitelli è di i genitori, fussi un capimellu strettu è bonu, vi vede, questu ùn impedisce micca da esse una mamma amatrice, bona, dulce.