Restaurazione di u mobili da mani propriu

Durante a rinuvazione, vogliu aghjurnà micca solu l'internu di l'appartamentu, ma dinò mobili. A moda muderna hè assai cambiatoghja è cuntribuisce in furtevine in più dispunibuli varietà di mobles suave è di legno. Ùn hè ghjallacciatu per tirà fora di cunfani o armari all'età, mandate à un ligame à a dacha. Ci hè parechje modi per restituurà u mobili cù i vostri mani, cù quale pudete respirar à a nova vita in cose.

Restaurazione di u mobili tapizatu da i mani proprii

Ancu un sognu sanu sanu chì pò esse trasfurmatu in un cambiatu modi di mobili. Sicura chì hè megliu di ripruducirle a restaurazione di mobili di colore à specialisti, ma cù i so propria, hè pussibule aghjurnà u tapicamentu di u tessulu.

  1. Da quì avemu da fà una nova sedia. Vulete sguassà a riva, chì hà prusprezzatu in preghjudizie a pezza di u tela.
  2. Allora pigliate a tela di tapiceria. A maiò spessu hè attaccatu à a basa cù stizzi di metalli. (photo 2)
  3. Dopu tuttu i prucessi ci hè un corpu nuvellu.
  4. Avemu bisognu à apprezzà a superficia entera in preparalli per un novu tappe. Tutti i craciati o altre faute sò cuparti da e putassiu epoxi.
  5. Doppu, cuntribuisciemu a superficia è avè ottinutu u statutu più lisu di l'arbre.
  6. In a photo, u risultatu d'applicà a tacchera in dui strati.
  7. In l'intervalli trà i capi, a superficia hè chjachjata.
  8. Per a risturazione di u sediu di mobili, una scuma di rigidità aumentata cù un spessitu di almenu 5 cm sò adattati per voi stessi. Pusenu l'scuma in dui strati. Fix it with a cloth. Se avete sceltu un tela cun un patronu, ci vole à esse centru in u prucessu.
  9. Prima riparà parechji coppuli nant'à i costi.
  10. Hè assai dispunibule per riparà a tela, se dumandà à qualchissia per pusà nantu à una sedia. Allora alloghju esse ideale.
  11. Per restituisce u sustegnu, riservemu a gomma scuma. Per dà l'annunziu nantu à e cose, pusau un capu di sintepon. Dopu, rireremu u tela nantu à i costi è in a cima.
  12. Assicuratevi di vede u mudellu di a stampa. Dopu avvicinate a tezza indettendu à tutte u perículu.
  13. Da i pezzi di vechja di l'scuma d'antra stattulemoschendu novi preparazione per i rete. Prima rimbianu a parti interna è interna. À a fine, simétricamente mette e i tuflini è i risultati.
  14. In tuttu u perimetru, facemu un cordone decoratore.
  15. A Restaurazione di u mobili tapizatu da i so mani hè cumpresa.

Restaurazione di mobles di legno cù i vostri mani

L'antica mobili da lignu solidu è plywood hè spessu assai più forte è più affidatu di u mobili mudernu. Opere di cunseta una versione simplificata di a ristaurazione di mobili lace cù i vostri mani.

  1. Prima cacciate una capa di pintura vernice o vernice. Per questu, hè cunsigliu per aduprà carta di viiu, à volta un cincelu aiuta.
  2. À l'armezza è in u circulu perirruttu di u poliurettu. In a cupola larghezza almenu 5,5 cm, per chjappi in più più strette.
  3. Avemu travagliatu nantu à a superficia cun un cimacciu o una cola PVA diluita.
  4. Dopu, avemu stampatu a superficie sana cù a pintura acrilica basata in acqua. L'autore di a lezziò utilizate u culore di «u cafe cù u latti». U pittura hè stata appiicata in trè pilami, ogni appoghju sussegwentementi applicata dopu à u siccatu di u prelinu.
  5. U Lockers hè stata finita cù u wallpaper da l'acrilica spuma. A cola hè aduprata nantu à una basa di acqua, dopu a secca sana a superficia hè tratta da vernice (ancu in acqua).
  6. Poi torcia u novu manigli nantu à i casketti. Quandu i pierdi usamu e manichi di porta di lignu.
  7. Dopu à u travagliu, verificà a qualità di i manichi è, se ne necessariu, fegate l'internu di e caseddi cù i paraffina (perch'elli anu da esse più faciuli per sciddicate).
  8. A risturazione di mobles di legno cù i vostri mani hè più!