Casual Dresses 2013

Un vestitu hè un vestitu universale per ogni occasione: per u travagliu, per una festa, un caminu. Vestiti informati sò a basa universale di u vestitu di a donna. Hè bisogna à esse còmode, senza embellishments innecessariu, corti profundamenti è altri articuli extravaganti, in particulare in l'attire di struttura. L'scelta di vestitu informale per a caminari è di u restu hè quasi unlimited, tunici, vestiti safari, vintage è stili rustichi è assai più sò adattati à stu casu.

A basa di un utopianu tutale hè un casu di vistitu

Siccomu a varietà di stili di vestiti di ogni ghjornu hè enormu, hè bisognu di riarrari un casu di vestiti chì pò diventà a basa basica di u vestitariu. Stu mudellu hà una silueta fittezziunatu. I castagni furestunati più informàbbichi picchi sò longu di u 2013. Sò ideali per ogni tipu di figura. Casalinghii vestiti informalite in 2013 - l'opzione più adattata per i femine fat. Eghjettini casuale in 2013, di puntuale pò esse mischjate à u travagliu, per un passaghju è seguità un viaghju. Pudete aghjunghje stu vestitu accessori è andà in un locu o un teatru. Eghjezze di cultume bianche 2013 da tweed o lana fina - una scelta còmita per una prima primula ricca. Questa stagione, i diseggiani pruponenu un vestiti calzoni in ciel, culori bianchi è bianchi da articuli di cunnessione, coppiu assai, cù mudelli, armati (coletta di Valentino) o silhouette libera (Alexander Wang).

Moda vestiti informati primavera-estiu 2013

Moderna vestiti informazioni primavera-estiu 2013 - sottolineata cintina, siluella feminile. A varieghja di colore di a staghjoni, solu eccettu per u negativu in tuttu u tempu - biancu, turcu, fucsia, giallo. U vestiti 2013 informaticu currettaghju da tessili cù stampa animalii sò presentati in a cullezzione di Yves Saint Laurent. In questa stagione, i stampi fiurali chì sò particularmente pertinenti à vestiti d'estivi d'istati è sarafani (Chanel, Zac Posen) fermanu pertinenti.

Longu vestiti informalisimu 2013 da una gasa di fondu di l'ombra in pastel delicate o suculentumu limonu, i fiori bianchi, decorati cù voltezzi, inseme guipuri, fanni di lumi, i siluettamenti romantichi sò offerte da Elie Saab, Carolina Herrera è assai altri disegni.

Hè nutate chì sta stagione, i diseggiani hà daveru à l'omi di l'uppurtunità di dimustrà a dignità di a figura in mini vestiti o creanu un discretu una elegante figura in vestiti longu è superi maxi.

Moderna vestiti informale di primavera 2013 - vestiti cù 60 anni stati (Marc Jacobs, Valentino). Eleganti è muddi mudelli, ghjustu sottu u ghjinochju, sò fatta nìvuru, mint-verde, beige, gialli. Silhouette di vestiti "a la" 60e - trapezoide o fitted, fitting along the cosi. Cumplementu cù e lugiziale di soli è di hairstyles, in moda in i 60, i sti cumponni parranu grazzii è coquettish.

Disegnaturi Christian Dior è Dolce & Gabbana piacenu e donne cù una varietà di ornamenti geometri. I preziosi i vistimenti mini diurni primavera-estiu 2013 sò fattu di tela in una straggleria horizontale horizontale vertica, stritta è larga multicolorale. I culori principali di a staghjunalità: biancu è biancu, biancu è blu, marrone cun borgogna è altri cuncorsi interessanti.

Casual vestiti in una giaia è pezzi modu 2013, rapprisintata da i disinazioni Giorgio Armani è Chanel, ancu ùn abbandunò senza cura. Hè mpurtanti sò tutti tipi di filari: grossi è chjuchi, bianchi è bianchi nantu à un fondo nìuru.