I ghjochi per u sviluppu di l'imaginazione

L'imaginazione hè quella distinta un zitellu da un adultu. Hè questu chì si forma a parsunalità di u zitellu. Un esercitu tutale di l'imaginazione in i zitelli hè impussibile senza a participazione di i genitori, i educatori in kindergartens, spécialistes in scole di iniziu di sviluppu. Un locu impurtante in questu prucessu hè ghjucatu da i ghjorni per u sviluppu di l'imaginazione in i zitelli, cumuni in a prutezzioni psicologica è pedagogica.

Sè i educatori professori vede u prucessu in un cumplessu (corsi di leccu-cuntenutu, situazione simulata, dipendenu), i genitori pudendu furnisce in modu indipendenti di l'evoluzione di l'imaginazione di i zitelli d'età in furmagliu, solu toccu cun elli in i partiti "right".

Perchè si sviluppà l'imaginazione?

In l'intelligenza d'un pocu, l'imaginazione hè assuciata à a fantasia, ma ùn hè micca. Hè impussibile di ottene u successu in a scola si l'imaginazione hè micca sviluppata. Un tali zitellu ùn entene à u novu materiale di l'insignamentu, hà avutu prublemi cù memorizazione, chì stabilisce i ligami trà fenomeni, solu di prublemi pratichi è teorichi. Ancu pensamentu è di parlà sò difficiuli di esità. E esercizii spiciali per u sviluppu di l'imaginazione, prugettu per i zitelli, sò un cumpunente per creà un bon "padutu di lanciare" di un prucessu di penseru normale.

Avemu ghjucatu cù u vantaghju

Se u rolu di u jocu in u sviluppu di l'imaginazione hè cusì grande, sarìa lògicu à pensà chì esiste un jocu esse cumplicatu. Però, felice, ùn hè micca cusì cusì. Ogni mamma ricorda, pari, un ghjocu triflingu, quandu u zitellu chjude à riure à a vista di una mamma chì mi circà di a stalla. In fattu, era già aspittatu per l'apparenza, anchi si visti sola a carta. Un cumpagnu di cinque quattru anni pò esse "finisce" l'imaghjini di una mamma chì ùn ùn vede nanzu. Inoltri, ogni ghjornu per u sviluppu di l'imaginazione creativa "travagliu", in quale ùn hè nunda complicata.

Un e un zitellu annu pò esse offru à ghjucà à ghjucà induve hè necessariu imitatu certu azzjonijiet. Per fà questu, sceglite una canzone o un poema, è ripetì i muvimenti cù tuttu ciò chì avemu parlatu: fughjenu nantu à un caprettu di ghiaccio cum'è Mamontenok, ghjucanu l'accordione cum'è un cocodralla di Gena, chianci forti per u ballu, cum'è Tanya. Cù dui o trè anni d'età, hè interessante per ghjucà animazione, per quessa, u zitellu deve prisentatu cù un certu oggettu, per esempiu, un ferru, è mostra tutto ciò chì hè generalizatu cù dan l'uggettu. U più grande u zitellu, u più ghjugnu è più chjaru chì i ghjurnati ponu esse. Cù un criaturu di cinque anni d'età, pudete ancu organizà un tiatru di casa per u restu di a famiglia.

Ùn cume chì i ghjoculi à sviluppà l'imaginazione di i pre-maistriete dani risultati boni boni tante. À u zitellu avia participatu in u prucessu creattivu, hà bisognu di cunnosce i regule è e cundizioni di u ghjocu. Prima, u pensamentu serà "pulitu", è Allora u prucessu di u so sviluppu sarà automaticamente. Assimilati in un livellu automaticu, u materiale pò esse cumplessu in tempu.

Tuttavia, ùn caccia micca e cose. U ghjocu in più di e funziunamentu di sviluppu tenite entrece e delight the baby. Engine in i ghjucuri intellettuale incù u zitellu durante 10-15 minuti, è poi pigliate un spaziu.

Sti cumpitenzi seranu assai utili in u futuru, perchè, in più di u sviluppu mentale, cuntribuiscenu à u sviluppu di l'assiduità. U zitellu imparà à cuncentra l'attinenza, riflette, analizà. Ùn correlite u zitellu ochjenu oghje chì vole esse un erizo cù aghjunti viole. Fate fantaserizà, hè assai utile. A fine, avà un ghjornu sicuru d'esce crescenu ùn eranu micca, ma oghje sera divertente è interessante.