Foto «Pasqua rabbit»

A Resurrezzione di Cristu hè una di e vacanze di più ghjovani è famigliali, perchè u to figliolu, per certu, vulerete fà un rigalu per parechji o amici cù e so mani. Per questu quì, u ritrattu di u Rabbitus di Pasqua - un animali bonu, chì da tradizione culminate l'ova culurata à i figlioni ubbidienti in questu ghjornu in ghjornu hè perfettu. Per fà questu, ùn avete micca bisognu spiciale à a pintura. A struzzione, chì permette di creà un disegnu di u Rabbitus di Pasqua in u passiu, hè accessibile ancu pè i zitelli in prighjone.

Cumu cuncipitu di Pasqua?

Comu regula, fà una figura di un bonu cunigliu Pasqua cun un lapis hè assai simplice. Per fà questu, avarete bisognu di un lapis, carta o cartulina è un pensu in gelu. Demu cunzignatu in più di dettuale cumu currettamente una piccula di un cunigli di Pasqua cun u ovu:

  1. Dàtene un cercolu cun un lapis (hè a capu di un coniglio), è dopu un ovaleddu chì detica a bocca è e pugnene di l'animali, perch'ellu si cumprà a parti infermale di u circhiu.
  2. Sottu u zuccu di u rabbit in a forma di un oval ovale in tale manera chì tocca a parti infermale di u circhiu.
  3. Continuendu u disegnu di u Rabbitus di Pasqua in u stadiu, scumpigemu a pana di fronte in forma di un ovalu, diretta perpendiculare à u troncu, à u troncu è un cittinu chjaru cunghjuntatu.
  4. Per ripresentà i peri traspremessi, in ogni u latu chjamà un oval verticale in a parte inferior di u troncu - u cadellu di u cunigliu, è cunnetta cù un pianu ovalatu-ovalu.
  5. Sugiate e orli di l'animali in a forma di foglie allargate.
  6. Pigliemu una linea vertica in u centru di a faccia, perchè e so funziunalità sò proporzionale.
  7. Oliu, tiramandemu i contorni di a testa di u cunigliu cù un lapis, scacciatu pilatu in i pani.
  8. Cumu circunnavigavanu a paw di u cunigliu, finishing u polu.
  9. Oliu chì guidanu i peri traspremessi di l'animali nantu à u contu trasversale, facemu picculi stizzi chì denota i dete.
  10. U passu prossimu in a creazione di una figura di u cunigli di Pasqua hè un passu per passà l'imaghjini di u bacinu in a forma di un triangulu, situatu simétricamente cù u rispettu à a linea vertica in a faccia.
  11. Prisisovyvayem vucca.
  12. Scambià a vista, è ancu piglià l'ovu è a siconda zucca, chì u zitellu a mantene.
  13. Dove cù cilegii, denota l 'ochji, è ancu a cuda di l'animali.
  14. Eseguamu tutti i linii extra cù u borratore.
  15. Ceramichi appuntamentu nantu à l'ovu è a parti interna di e gricchi.
  16. Demu l'animali un stissu scrittoghju, di sculaccià i pezze.
  17. Circamu tutte e contorni cun una pinna di gelata negra.
  18. Quandu a tinta è secca, borta tutte e linee di u liceu.

Pudete ancu fà una piccula di un cunigli di Pasqua cun cesta, è micca cù un ovu, circa u listessu pianu.