U figliolu di Bruce Lee

Maistru di l'arti marziali, l'attore americanu è di Hong Kong, u figliolu di u famu pare Bruce Lee hè in parechji rispetti simili à u so star daddy. Lee, Jr. hè cunnisciutu per noi per i so rolli in i filmi cum'è Operazione Laser (1990), Runaway Fire (1992) è Raven (1994). L'ultima filma ghjucassi cun un ghjovanu attu un prublemi cruel. In u frivaru di stu annu, quellu 51 anni.

Brandon Lee hè figliu di Bruce Lee

U primu nascita di u cinematograficu Bruce Lee hè natu l'u 1 di frivaru di u 1965 in Oakland, USA. In u 1971, Bruce decide di trasfurmà a so moglia Linda Emery è u so figliu à Hong Kong.

Dighjà à l'età di trè, u so babbu hà insignatu à u so figliolu benamatu u pianu di u kung fu in u sistema jig-chondo. Fructificate formations ùn eranu micca in elli: à 5 anni, u babbu Brandon hà faciutu passatu faciule in e so mani, è in un saltu puderia tuccà a mugla di u babbu cun u so pede.

No wonder they said that the son of Bruce Lee is much like him. Cum'è cù u so babbu, ùn pudia adattà à l'ordine di scola, è era prestu da e cede. A ragiunazione di questu era u cumpurtamentu difinitori è di battelli cuntenutiali di Brendon, ch'ellu hà principiatu. Dopu scrittu à un altru scola, ellu, cù l'insignamentu, cumete nantu à e tappe di i teatru chjassi.

Quandu Lee, u zitellu era solu 8 anni, u so babbu mortu. A so mamma li hà pigliatu è a so sughjera à i Angeles.

In l'università, hè statu trattatu cun incredulita, pruvatu per ghjurà in ogni modu, è tuttu per u status di un papa starred. Hè nutate chì Brandon hà una sorella più chjesa Shannon (nascita in u 1969). Inseme cù ella, si n'andò à l'università, ma avutu cù guardi. Questu hè stata fatta per evitari u segnu di i zitelli famosi.

U principiu di a carriera attuale

Dopu dopu studiatu graduate di u College, Brandon intrinu in una scola d'arti militari scuriti da l'studenti di Bruce Lee. À u stessu tempu, hà pigliatu lezioni d'attuali in u Strasberg Institute in New York.

Dopu à i so figlioli ghjovani, Lee-junior principiava micca solu per intervene in ghjucà a guitare , ma ancu pruvate à cumpunimentu di musica.

In 1985, andò à Hollywood per pruvà à sè stessu chì era capaci di qualcosa, è à u mondu - chì Brandon Lee puderia diventà famoso, senza l'aiutu di u nome di l'astre stella. Sfurtunatamente, e so sperienze ùn si fece vera. Tutti i direttori u vìdenu cum'è u figliolu di u grandi Bruce Lee è micca più, è cusì l'imaghjini incù a participazione di Brandon, "The Criminal Killer" (1985) è "Kung Fu: KinoVersion" (1986) ùn la purtonu meritu benèvuli.

Dopu à i tentativi successi, u ghjovanu surtitu per a Cina. Ci hè ellu riceve un rolu importante in a film "Sposituitu" (1986) è torna torna in cerca di felicità in Hollywood. Eccu un'offerta petite rouli in serialu di bonu pressu è film. U ghjovanu ghjocu principia una strazzioni negra in a so vita: in u 1989 ùn avia micca scupperanu, è in più, era un rottu di a so casa.

Brandon crescia sempri di diventà in a diprissioni . Quale sapi chì avissi da esse finitu si ùn avia micca statu offru un rolu in l'Operazione Laser (1990). Grazie à sta film, u mondu sanu hà parlatu di Brendon Lee com un attore talentu, micca u figliolu di un filòsfu famoso, direttore è rifurmatore in u campu di l'arti marziali.

Allora seguitanu un rolu in "Disassemblimentu in Little Tokyo" (1991) è "U focu in Fire" (1992).

In 1993 hà participatu à a pelicula "U Culunello".

Cumu hè u figliolu di Bruce Lee?

Argumintavvi cumu si u figliolu di Bruce Lee hè mortu, deve esse nutatu chì a morte di Brandon è u so babbu, secondu a maiò, era u travagliu di a mafia chinesa.

Comu fu cidutu prima, in u 1993, u 1 di frivaru 1, u ghjovanu hà principiatu a filminazione in a film "U Culunello" in u so anniversariu. In u marzu, u sparatru di l'ultimi sceni principiati, unu di quale hè diventatu per u ghjovanu fata principale.

Leghje ancu

A causa di a morte di u so figliolu Bruce Lee era una ferita in u stomacu. In u rivolversore, da elli chì suppostu anu bisognu di sparà u caratteru principale, ùn avè micca osservatu u stub strappatu è, in u risultatu, hà sparatu un cartuccia bianca, perforendu u so stomacu è strappatu in a spine di Brandon Lee.