Cryosauna - indicazioni è contraindicazione

Ricertamenti, ci sò più metudiomorfichi prugressivi per a guarezza, rejiminante u corpu, rinfurzendu l'immunità. Unu di i fantastichi interessanti in a medicina hè criosauna - indicazioni è contraindicazione à u prucedimentu sò studiatu appartenenti à u cursu di a ricerca, a so effittività è a salvezza hè prova da l'esperienza.

Avvanzi è dannu di criosauna

U tecnulugia originali cunziduta hè stata sviluppata per u trattamentu di e malatie articule, cum'è l'effettu di u friddu furnisce l'intensificazione di a circulazioni sangue, a produzzione di tessili cartilaginosa, l'eliminazione di u sindromu di u sintisteru. Ma durante i prucessi hà dettu chì i pruprietà ùtule di u prucedimentu ùn sò micca limitati à questu:

In questu casu, u trattamentu criosauna ùn pruduce micca effetti effetti lucali è ùn anu mancu limitazione di età, è u cursu pò esse assai longu à 25 ghjorni.

Indications per l'usu di criosauna

I prublemi principali chì a tecnica scritta aiuta per trattà:

A prucedimentu si realice in una cabina verticale speciale, induve u malugariu hè colpiutu cù un minimu di robba (calzini è guanti sò obligatori) per un periudu di 1 a 3 minuti. Duranti stu pirìudu, a tampiratura in a criosauna disminuye gradualmente da -20 à -160 gradi, è u vapore di u lìquitu di nitrogenu atti nantu à a superficia di u corpu. Una sperimentazione implica un sughjornu pericientu in a cabina (finu à 4 volte).

Duranti a prucedura, a pelle hè stata rienzione à 0 degrees Celsius. Questa temperatura hè salvu per u corpu, ma stimulatesu a pruduzzioni di l'impulsi nervi in ​​i celi di u funziunamentu. Grazie à questu, u corpu prova à cumpensà a crescitura di a temperatura, rinfurzà a limfa è a circulazioni di sangue, acìglienu u metabolismu è u metabolismu, sughjendu u tonu.

Hè nutate chì cù e malatii konġunti, cunghjunghjini cù u sindrome di u sintimentu, l'effetti anestetichi sò sensatu da a prima sessione.

Contraindicazioni criosauna

Hè impussibile di esse trattatu da u modu cunzidiratu in presenza di tali malati: