Derinat - cullandi in u nasu per i zitelli

I catali nasali per i zitelli Derinat, chì cuntene desoxirribonucleate di sodium, hè un líquidu incolore, chjaru. Grazie à stu cumpunente, a droga ùn anu micca solu antibacterial, antifungali, ma ancu anti-inflamatoriu.

Cumu travagliu Derinat

Sta droga prumove l'attivazione di l'immunità mulitica è umoral. Questa optimizeghja u sviluppu di reaczioni specifichi diretti contra infezi fungali, virali è bacterial.

Inoltre, Derinat cuntribuisce à l'apprufamentu rapidu di l'ulcera tròfica di diverse urighjini, per un bonu effetti generative. Allora à a mucosa dopu l'usu di a droga, ci hè una riparazione incompleta di ferite.

Quandu sò e gocce prescritti per i zitelli Derinat?

Sicondu i struzioni, e piu di i zitelli Derinat pò esse usatu per e seguenti viulazione:

Cumu è cù quale età hè a droga utilizata?

Canteraghju di Derinat pò esse usatu per i zitelli, finu à 1 annu. Pò esse usatu, cum'è cù u prevenu è u scopu di u trattamentu.

Allora à cresce a immunità à i zitelli , ghiacciati in u nasu Derinat sò prescritta generalmente 2 zipuri, finu à 4 volte à u ghjornu. A durazione di stu cursu di a terapia hè almenu 14 ghjorni.

À a prima manifestazione di u friddu cumuni, 3 catuzzi in ogni passaghju nasale, littiralmenti ogni 60-90 minuti, durante u primu ghjornu. Aktar terapia hè cuntinuata à a tarifa di 2-3 beiu, à 3-4 volte di ghjornu. A durazione di u cursu di trattamentu deve esse necessatuamenti signalatu da u duttore, è pudete alcuni 1 mese.

In a presenza di fenomeni inchageri in i sinus paranasali è direttamente a cavità nasale, aprite 3-5 ochji, finu à 4 a 6 ora di ghjornu. A durazione di u trattamentu hè solu di 7-15 ghjorni.

I dipsaggiu postale è a freccia di piglià cattivi antivirale in u nasu per i figlioli di Derinath sò riferiti è deve accettate cù u pediatricista chì, dopu à esaminà è stabilisce a causa di u disordine, prescriva un furmazione di terapia.

Cusì, pudemu dì chì Derinat hè una droga excelente chì hè utilizata com a parte di a terapia cumplessa pè u trattamentu di malatie nasofarrangali.