U zitellu annunziò à a notte, senza tempore

Vomiting hè un prucessu cumplessu di a riazione di u corpu umanu à i cambiamenti in l'ambientu internu o esternu, è pò ancu esse un sintomu di parechje malatie. Puderia cumenciu in ogni tempu, ma assai madi sò più preoccupati per u vòmitu chì principia à u zitellu in a notte. In questu casu, i zitelli ùn ponu averebbe adettunate adulti chì si sò micca malati, postu chì i signaleghji sianu di vomitu (nausea, palidez) ùn sò micca osservati.

Per pudè prescrive trattamentu dopu à vomitinga nant'à i zitelli, hè necessariu di scopre i ragiuni di a so presentazione. S'ellu hè accumpagnatu da a diarrea è a frebba, hè più spessu associata cun una infizzione di u viaghju gastrointestinali è in questu casu, hè megliu da andà immediatamente à i medichi è andate in l'uspitalu senza esse ritardo.

Eppuru, quale sò i motivi è ciò chì si ferà se u zitellu vomitedu di notte, è ùn ci hè nudda temperatura è di malaria, cunzidi stu articulu.

I causi di vomitatu in i zitelli à a notte

Cough

A volte, cù frastezi simuli o bronchitis, a notte, sputus da i pulmoni è mucus da u nasu (snot) accumminate in i vectuli, chì causanu l'ingiusu di tezza chì và à vucà. Ma, se a faccia torna azzurra mentre a tette ùn hè secca è parsassica, pò esse tette .

Overeating

Un vòmitu singulu à a notte in i zitelli pò esse per via di a cena tardi o cunsumazione eccessiva di l'alimenti fatali, perchè u corpu di u babbu ùn pò micca digeriscenu è cusì sguete. A stessa reaczione pò esse quandu i zitelli utilizate un novu pruduttu

Malati di u stomacu

Spicciamenti spessu attaculi di vomiting a notte cù una storia d'ulcere stomacu.

Aumasi di acetone

Tali vòmitilamenti hè chjamatu acetonemicu è si trovi com'è u risultatu di l'effetti nantu à u core di i córpii di cetone, chì sò furmati da l'usu di l'alimentariu impropritu (troppu oliu, patatine fritte, carbonate) o famu.

Epilepsia Infanzia

Nuvole vòccianu accumpagna un attache epilépticu arghjintinu, chì succede una volta, è ùn sò micca richieste.

Overexcita, stress

Hè spessu osservatu chì, se un zitellu ùn era dorme duru u ghjornu, era sparita sopra à a sera, era stancu o avia emozioni negativi (teme, teme), da a notte, per sullivà a tensione, pò assicurà.

Malatii di u sistema nervu cintrali

A maiò spessu, u vomitu ghjornu in u prisenza di un tumore cerebral.

Cosa da fà dopu chì u zitellu vomitedu in a notte?

A volte, doppu un vucu vòmita di notte, u zitellu ghjittassi in dorme è in a mane di notte ancu micca ricurdatu di qualcosa. Ma hè sempre cunsigliata per appruntà a calmallu, è da offre un liquidu di ricuperà è u metti à u lettu. Hè megliu di vede u so sonnu duranti qualchì tempu, in casu di vucu ripetutu, in tempu di chjamà ambulanza.