Perchè u criaturu chiancinu durante l'alimentazione?

Certi volti à i zitelli si cumportanu invernu è ancu chiancinu durante u travagliu. Moms avè bisognu à prestu una cura particulari à questu - perchè u foglie sintene un sensu di malcolazione o di dulore. I ragiunisti di stu cumpurtamentu di i zitelli pò esse sfarenti. Fighjemu nantu à questu problema in più di dettuale è scopre per quessa chì u zitellu chianci mentre l'alimenti.

I causi principali di chianciallu durante l'alimentazione

  1. Pain in the tummy, o colic infantile. In u stessu tempu, solu per chianciari, u zitellu sguardu, archi, tira i so peri. Còichi hè un fenomenu cumuni trà i zitelli, a microflora di u so trattamentu gastrointestinali ùn hè statu ancu formatu, perde chì i gasi s'accumulanu in u ventu di u foglie. Questu causò spasmi, chì causanu u zitellu assai dolore.
  2. U stomacu ghjucò in l'aria. Se u chiancinu arise dopu l'alimentazione, hè prubabile chì u zitellu, cù u latti, manciò l'aria.
  3. A risparazione incorrezzata di u zitellu à u pettu. Per quessa, abbastanza suficienti di latti à u zitellu hè interruzzione.
  4. U cambià in u gustu di u latte maternale. U zitellu scegla u pettu è poi andà in burrasa. Questa succiau parechji volte. Questu significa chì u mulinu ùn piace u gustu di u latti di mamma. Un cambià di u gustu di u latte di mamma si una donna d'infallem si manghja qualcosa cùarpu à a vigilia di l'alimenta.

Fighjemu a ragiunità più cumuna per chì un criaturu chianci mentre allughjò. Ma u cumpurtamentu di u zitellu anu pussutu altra esplicazione. Questa sottu sò l'altri razze chì motivanu per u zitellu.

Rari menu cumuni perchè babori chiancianu durante l'alimentazione

  1. Egiò inzergamentu di u pettu di a mamma. Più sarvatu questu prublemu durante u primu simane dopu à un partitu. U zitellu ùn pò micca chjappà u latte, per quessa si stende in sicretu è chianci.
  2. Piani o pezzi rivolti. U zitellu in questu casu hè difficiule da a prima volta per aghjunghje u pettu, cusì principia à averà nervu.
  3. Mancanza di latte materna. Sì una mamma hà dubbitu chì u so zitellu ùn pò mancassi, avemu bisognu di observà quantu volte u ghjornu chì u zitellu urinate è purga, in più di seguità i cambiamenti in u so pesu.
  4. Lattighia insufficiency in un zitellu, i.e. inabilità di un zitellu per digià u zuccherinu di latte. Se u picciottu cunsuma più "latte" di lez maternale (per esempiu, chì hè alliberatu à u principiu di l'alimenta), ma menu di "back", un succorsu di lattace si trova. Questa hè una ragiunazione per chì u babbu chianci mentre aghjustava. Cù carenza di lactase, anu sdracurizazioni è incalfate.
  5. Altura di malatie di u natuvulu: cefale, otitis media, farinutitis, etc.
  6. U zitellu sceccu u latti. Questa si trova duranti i primi ghjorni di sughjera, finu à chì u zitellu hà amparatu à succorsu, è per quessa ùn pò micca impronta cù u rapidu flussu di latte.
  7. Tristan. In a bocca di u zitellu pò pare parechji manichi bianchi - hè un sintimu di trisce. Duranti l'alimenta, i migghiuri sò dolore displeghje è u sensu ardente in a bocca.
  8. A lot of light or noise in the room induve a mamma femu u zitellu. Alcuni alcuni pudenu distractà da a ricève di u latti.
  9. Limitazione di u zogbilardu. U zitellu ùn si satisfacenu à l'instinimentu d'assicurà o ancu u sensu di u passu di famu.
  10. L'odore di u pettu. Un zitellu ùn pò micca piaceratu, se u spessu oliu di u pettu di a so mamma hà cambiatu. A ragiunale pò esse un novu pruduttu corpusicchianu chì si usa una donna (per esempiu, una crema o saponu).

Cusì, avemu cunsideratu parechji razze perchè un zitellu chianci quan pascenu. Ci si deve esse dichjaratu chì ùn hè micca difficiuli di stabiliscenu. Dunque, a mamma deve esse attenti à qualsiasi cambiassi in u cumpurtamentu di u zitellu.