Perchè ùn puderaghju lavà a mo testa prima di l'esame?

Cù l'accostu di l'esami, i studienti accumincianu a pinzari supra comu si pò attruvarà sorte per avè qualificatu boni. À u listessu tempu, necessariamente seguitu i signi esistenti, per esempiu, a supersticione hè cumuni, chì spiega perchè ùn deve micca lavatu a testa prima di l'esame. Assai studianti sò sicuri ch'è ùn hè micca simplificatu di passà esami per qualificazioni bisogni senza l'assistenza di furtuna.

Un signu - pudemu lavare a mo capella prima di l'esame

L'assimilazioni cume nuddu crede in superstitions, chì diventenu particularmente pertinenti durante a sessione. Per esempiu, à a sera prima l'esame hè una tradizione di chjamà in a finestra aperta "freebie". Un altru novu cumune - in e so scarpe sottu à u piuvale ùn deve esse stati postu nantu à u piatka. L'omu ùn avete micca scantatu davanti à un avvene rispunsevule è i studienti ùn lavianu micca i capelli per parechji ghjorni.

Captene esse funziunate si puderà lavare a testa prima di l'esame o micca, deve esse indicatu a significazione principale, sicondu quandu, quandu u spampiu hè lavatu da a testa, l'studiente hè privatu di u sapientu chì hè stata accunciata. S'ellu hè inaccettavule per puderebbe camminate cù un capu senza testa, poi paniate prima di prucede cù a repetizione di u materiale.

I psicologiani anu a so propiu spiegazione di i signaghji, perchè ùn pudete micca lavare a testa prima di l'esame, cusì crede chì in stu modu i studianti pruvate di pietà di u maestru. A strada, tali esperti certi volte ose uppostu, chì un studiente di untidie pò causà i maestri emozioni negativi.

Pigliate àutri signa ancu di quellu chì spiega perchè ùn pudete micca lavare a testa prima di l'esame:

  1. Un altru supersticione cumuni - hè pruibitu per piglià un cuteddu prima di passà l'esame. I studienti crede chì cù i capelli, pudete sparà u sapienti esistenti. I discìpuli supersticiosi ùn mancanu ancu e so unghie.
  2. I studienti passanu a notte prima di l'esame è un ritu inghjustu. Ubligatoriu piglià u libru recordu di l'aligenziari, l'aprezzate nantu à una pàgina adattata è a puscia nantu à u pavone. Dopu à questu, avete bisognu à piglià una scupa, vultate circa cinque volta u so ardore, è scumpete ripieni è dustu nantu à u libru. Duranti questu, hè necessariu di ripetiri e parolle: "Freebies, avete assicuratu". Ùn scuzzulate micca di u libru di u studientu da un polu, deve esse chjusu è pigliate cun ellu stessu.
  3. Per passà l'esame nantu à l'ultimi cinque, debite tocà l'unurariu pupulari.

In modu, i psicologi sustene ancu chì, prima di l'esame, i studienti sò cuncintrati è e so sentimenti è sentenzi sò sgritati, perchè una maiò crescenu in u signu chì certamenti aiuta in l'ottu u risurtu desitxitu.