Sunberry - crescente

Qualchi ghjardini è agricultori di camion sò familiarizati cù questu hibrido di a famiglia negra è europea, chì hè stata creata da Luther Burbank in i Stati Uniti. I geni di u "parent" europeu fù presentatu à u sanderberry, à u bagnu assulanatu, u gustu riisciutu, è l'"ancestri" africani di a pianta di grande frutti, d'altu rendiment è di unpretentiosità.

Aghjunghje infurmazioni nantu à a pianta

A pianta havi un arzculuzza potente è assai putente, chì ponu arrivà à una altizza di un è metru metru. U trisoru stessu hè abbitatu da i sardine, chì hè chjamatu u bluju ghjatu per via di a simmulità di u fruttu, u spissore, cù costiglii faceted. A pianta hè assai risistendu à i rfundati. Puderete è ghjiornu piccati, siddu ùn custruisce un refuggiu. Un carattirìgiu distintu di u sante hè a so resistenza à i pesti più peligruli di Solanaceae - Carottes di u Colorado .

Inflorescenzi in sanberries sò chjuchi, è in l 'apparenza anu parechji fiori di pepite. I fruttu u granu di una cirasa sò culligati durante deci à quattordii pezzi in un pezzu. Sunberry pruteghja u so fiore, u fruttu di u fruttu, è l'ovari in u spaziu di l'arburetu. Basta sò cullati in u primu tempore, quandu i frutti saranu neri è acquistà elasticità. Per un bellu pezzu, i frutti cane almacenati senza perde i so qualità gustativi. Quelli chì cultivà sanberri sapemu chì ancu boi cunfunditatu pò esse "purtatu à u normale" per questu in un fogghiu di carta in un locu friddu. È, cum'è u pumadoru, pò ripetutà, essendu scatti da l'arbulu.

Per cumentu u gustu di i frutti di u sanberry hè excelente è sali. Sò u listessu cumu tutte Solanaceae. Sè quandu crede u fruttu cun acqua fervente, u gustu duverà. Pudete lascianu nantu à l'arbulu per una sola notte quandu a temperatura sopra sottu à cero. Allora a savurosa acquistà dulcezza. Kislinka, chì hè presente in u gustu, permette l'usu di frutti per a pruduzione di cunfine, compoti, pezzi per pezzi.

Peculiarità di u crescente

U cultivà un sante di e zitelli, micca e piantini, ùn hè micca a megliu suluzione. U fattu hè chì a cultura hè carattarizata da un longu pezzu di vegetazione. Se semi sembra in a terra, finu à a cascata, ùn pudete micca aspittà per i frutti. Hè per quessa i sementi sò semblii in frivaru. Un sustratu fertiliu pocu pocu hè spressu in un casottu, è a pusterità sò sopra à una prufundità di 1-2 centimetri. Ma puderanu esse preparatu prima di quellu. Prima, una agulla fugliosa deve esse scricciata nantu à ogni ghjanda, poi pone u materiale di piantazione in un canna cù u rinu grande di fiume è una bona morda. Tali manipulazioni cumportanu à una violazione di l'integrità di e cunchju di e zicchini. L'umidità si spiegà in l'internu più veloce, prumove a inchenda è a ghjustizia iniziali. I sardericate sò cuparti di vetru è esperanu per e piantini, per regurgitaru è di ventilà u cuntinuu. Dopu l'emergenza di i rimoti, u vetru hè eliminatu, è quandu a terza foglia nantu à e piantini crisci, pò esse dived.

Nota, si u zitellu hè acidu nantu à u vostru situ, da chì deve esse chjucu prima di vultà u sante. U tipu di terra per a cultura ùn importa micca. Ci hè megliu se i precursori di sanberry sò cultivate cucurbitaceous. Plantule di mudlamelli à una distanza di circa 70 centimetri di l'altru. Intra i fille sò mandati almenu 80 centimetri. Creta U ramellu hè rapùsu, perchè deve a cura di i supporti. E attache i riuturi attaccati salvià a pianta cù u cuntattu cù a terra. Duranti u piriu vegetativu, u sanberry duverà parechje ridivanu, ma ùn ci hè bisognu di pasyning. Solu un mesi prima di a vendita, i novi steponi sò stati chjappi. Questa cresce u grandezza di u fruttu è acceleranu a so maturazione. In quantu à a regione, a pianta li dumandava solu in u periodu secu. Una alimenta in a staghjone serà abbastanza.

Comu pudete vede, u cultivatu di sanberry ùn hè micca un incruciu difficiule. Una bona vittura di baga è di decorazione di u situ durante a primavera è l'estate hè stata provista.