Sansevieria - cura di a casa

Sansevieria, o, cum'è averemu chjamatu, "a lingua materna di lingua" venga da l'Africa è, probabilmente, per quessa hà hà sappiutu per surviglià in ogni cundizione. Questu hè unpretentiu, è cura di a casa ùn hè micca assai sforzu. Invevduvate chì fate una floricchia, sempre si senti cusì bellu, se è u sole o a tensa, ancu un scrive versu questu ùn hè micca in tuttu. L'unicu ciò chì ellu ùn hè micca indiferente è ciò chì pudemu aiutà, cura di Sanseveria in casa hè un trasplante, quand'ellu hè digià chinuve in u so pezzu.

Sansevieria ci spargiu

Sansevieria fala in l'estiu, ma spessu si pòtanu fiore in altre tempi di l'annu. Pudete un prugne di fiori in u sole, è se avete l'uppurtunità di piglià à u canale o u tribunale in l'estiu, a ghjente u piantaggiu spessu vi ringraziarà cù u so fiore. E cum'è Sansevieria fode bellissima - libera una freccia cù cappi, da quale u foglie di u fiori di zucchero, dopu picculi fiori, chì parranu d'aranci, fiurianu cù un arbe gustu è piacevule. Sansevieria fighjenu in casa, cun cura propria - pudete diventà circa duie simane.

Riproduzione di sansevieri

Sansevieria riproduce assai simpliciamente, cù l'aiutu di a propagazione, se hè una spezia chì anche longhi. Hè necessariu di cutà a foglia in 10 parte, marcu ogni parte - a parti chì hè vicinu à l'arradichera è per duie ghjorni per mette in un locu friddu è seccu per secà. Allora a terra in u sperimentu prestu - u marcatu finale à u terra, è pour.

Inoltre alcuni sò certi tipi di sansevieria, in a ripruduczione passa per fogli, se hè una floritura curta. Per fà questu, avemu fattu tena fora di a foglia da u zurridu principalu, cun cura, senza fà perisce a razzi di u fiore principale, è a pianta in u sante solu.

Propizziu propriu di sansevierium

Questa fioritura hè una pianta medica, aiuta à u trattamentu di a cistitis è a inflammazione di l'appendici , è, più interessante, chì a fiore da a so prisenza aumenta a resistenza di una persona à malati catarrale è virali. Sansevieria hà ancu purificatu l'aria in a casa di a contaminazione chimica, cummanda e spori di fungi è stafilocucci.

Traspurtamentu Sansevierianu

U trasplante di Sansevierium hè necessariu ogni dui anni, è hè megliu a purtalla in a primavera. Pruggettu per sansevieri hè stata larghezza è micca prufonda, perchè e radiche di a fiora cultivate in larghezza. U tarritoriu duverà esse fertili, pudete aghjunghje una picca rina, u piumu di l'humus o a turba, è u bon bacinu hè ancu necessariu per a pianta. A più impurtante quandu traspuntendu una fioritura ùn hè micca per dannà e foglie, se l'avete, Sansevieria cessare di cultivà.

E malatii di Sanseveria

À una tale fiurentore senza pretensione com sansevieria, ci sò ancu e malatie. Sì e foglie sò abbandunati cù spiaghiroli gialli, - significa ancu u sole, se ferma di umidità - a folla puderebbenu. Ma se a maladie hè stata accaduta, ùn hè micca state cuncepimentu, si tagghiau u fogliu di u sicke è l'utilizate per multiplicà Sansevierium. Ci hè ancu peste chì purtanu à una maladie sansevierii, cum'è mullet cumminciali è à l'arcticci, è i pugnalli cù un insecticida specie.

L'acqua Sansevieria deve esse moderatu, senza vierte una fiore, da un regnu à a prusta, a terra debe degru. È in u tempu d'invernu, a regione Sansevierii si deve esse ridutta à 1-2 per misi.

Cumu a cura di sanseveria chì digià cunsigliu, più impurtanti ùn cumpienu u fiore è ùn si sò stati in u friddu. Limpete e foglie cun un pappeddu aricchinu, perchè sguassate u fiore da u polu, è ùn spulanu l'acqua, Sanseveria ùn ci piace micca l'umidità. Sì u seguitu a regula elementariu per u cuntenutu di questa frazzioni senza libertà, da chì vi farà piacevule cù fiori, aromu dilicatu è aria pulita in a vostra casa.